Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol, have fun. Hils :thumbup:
I will. Håper bare ikke lillemann går ut i streik på grunn av all overtiden.

 

 

En gutt jeg endelig hadde fått følelser for, har gått og pult mange andre mens vi holdt på. Og NÅ har han faen meg gjort det! Grrr så sint jeg er! Skal hevne meg :mad:
Oida. Sånt er ikke kult. Hevn deg med å fly rundt å pule masse gutter. That oughta show him.
Lenke til kommentar
Stakkars... Ingen fortjener det. OK, kanskje noen. Men ikke deg, så vidt jeg vet. Tbh skjønner jeg meg ikke på hvorfor noen gjør sånn. Jeg er gutt og ville aldri gjort det.. Man bør jo være glad for å ha dame.

 

Før i tiden fortjente jeg det, da var jeg en hore, men nå har jeg skjerpet meg grundig. Fordi jeg vet konsekvensene av det, og derfor har jeg ikke gjort sånn nå når vi holdt på. Jeg har vært fristet mange ganger, men jeg har sagt at jeg ikke kan pgr jeg holder på med en annen. Men ja, han er tydeligvis glad bare han får seg noe, og jeg er såå drittlei av sånne gutter!

 

Lol, have fun. Hils :thumbup:
I will. Håper bare ikke lillemann går ut i streik på grunn av all overtiden.

 

 

En gutt jeg endelig hadde fått følelser for, har gått og pult mange andre mens vi holdt på. Og NÅ har han faen meg gjort det! Grrr så sint jeg er! Skal hevne meg :mad:
Oida. Sånt er ikke kult. Hevn deg med å fly rundt å pule masse gutter. That oughta show him.

 

Ja, men frister ikke så veldig å gjøre det, jeg vil gjøre noe som er enda ondere, moahaha :D

Endret av SunnivaKL
Lenke til kommentar
Haha!:D Vel,jeg har ikke tenkt ut noe spesielt enda... jeg trenger litt hjelp! Han har en fin bil da, tenker dere det samme som meg? :innocent:
Abstrakt kunst ved hjelp av spraybokser eller en sterk syre? Sistnevnte setter fine flekker på lakken. Bare å sprute litt her og der (siden han har sprutet litt her og der ;):p ) og la det stå over natta. Når du hiver det på ser det bare ut som vann. Men etter et par timer så blir det som om den er fin og solbleket der syren har ligget og godgjort seg.
Lenke til kommentar
Haha!:D Vel,jeg har ikke tenkt ut noe spesielt enda... jeg trenger litt hjelp! Han har en fin bil da, tenker dere det samme som meg? :innocent:
Abstrakt kunst ved hjelp av spraybokser eller en sterk syre? Sistnevnte setter fine flekker på lakken. Bare å sprute litt her og der (siden han har sprutet litt her og der ;):p ) og la det stå over natta. Når du hiver det på ser det bare ut som vann. Men etter et par timer så blir det som om den er fin og solbleket der syren har ligget og godgjort seg.

 

Hah, det skal jeg gjør! :D

 

Bilen er aldri en lur ting. Brått står du der og må betale en fin mengde cash. Om han finner ut at det er deg da, vel og merke.

 

Ja, men han kan ikke bevise at det er meg da :p

 

 

Ripe i lakken <3 ?

 

Ja, det har jeg tenkt på faktisk :)

Lenke til kommentar

Hammer? Evnt. spikerpistol. Krever litt kraft, men et karoseri er egentlig ganske mykt sånn metallurgisk sett.

 

Send han heller terroriserende tekstmeldinger eller noe.
Det er jo like dumt. Da GIR hun bort bevisene...

 

Men uansett. I'm outta here! Vi preikas!

Lenke til kommentar
Ikke gjør noe som du kan risikere å måtte betale for. Da blir situasjonen din enda verre. Send han heller terroriserende tekstmeldinger eller noe.

 

Han har ikke bevis på at det er jeg som gjør det med bilen,pluss han kan ikke akkuratt anmelde meg heller. Da har jeg mye å komme med om han!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...