Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du må ikke gi opp:( Tok litt tid så fikk jeg susen på det, plaster er ultra-viktig..spess. når du møter soldiers som kan bruke 2 på rad. Dagbladet.no melder om at det har vært en hyggelig kveld. Mann skutt og drept i Trondheim og tre personer knivstukket utenfor utested i Oslo. Og det kommer som en bombe:P Bodde midt i Oslo i flere år, hver helg var det bråk og vold utfor der vi bodde. Vil man sloss, gå på byen kl.3...så enkelt;) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dagbladet.no melder om at det har vært en hyggelig kveld. Mann skutt og drept i Trondheim og tre personer knivstukket utenfor utested i Oslo. HAha glad vi slapp det. Alf Prøysen er så kul! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men hvordan får man beta-key til Battlefield Heroes? Jeg kan bytte mot fail-bilde av dekkskift: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 HAha glad vi slapp det. Alf Prøysen er så kul! Haha, jeg også. Alf Prøysen? Ida, hva driver du på med nå? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men hvordan får man beta-key til Battlefield Heroes? Jeg kan bytte mot fail-bilde av dekkskift: Gå inn på gamespot foreks. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Mungiki-orginasjonen i Afrika er rett og slett sinnsyk. Er Ross Camp på Discovery nå. Men er jo ikke vansklig og forstå hvorfor de blir så sinte heller, blir en diger kjele med hat som aldri slutter og boble. Regjeringen gjør sin dritt og de tar hevn, og omvendt. Endret 1. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Få vel legge meg, sov 4-5 timer natten som var nå og er fremdeles ikke trøtt:( Helvette som skjer med kroppen min. Uansett...god natt alle til som vet hvem jeg er og håper dere har en fin natt=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Takk og likeså. =) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så nå ut vinduet. Konklusjon: god morgen. Sånn rent bortsett fra at det er skole som må gjøres da, men blir helt grei dag tenker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tror dagen i dag blir en bra dag ja. Føles slik ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det var da fælt så tidlig jeg skulle våkne... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er ingen grunn til å sove bort dette nydelige været. Ut med deg! Kom deg i 1.mai-toget! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Skal ut om en halvtime selv. Starter ikke noe arrangement her før nærmere klokka 10. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men dit skal selvsagt ikke jeg. Jeg skal hente Lena på togstasjonen. Blir nok litt "feiring" av arbeiderdagen her også. Høhøhø. Endret 1. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nå er det faen meg NOK! Satan! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nå er det faen meg NOK! Satan! Hei, vennen. Hvorfor så sinna? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skal ut om en halvtime selv. Starter ikke noe arrangement her før nærmere klokka 10. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men dit skal selvsagt ikke jeg. Jeg skal hente Lena på togstasjonen. Blir nok litt "feiring" av arbeiderdagen her også. Høhøhø. Lol, have fun. Hils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg