Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Yay. Nå om jeg bare ikke hadde sovet 14-15 timer i dag, kunne jeg lagt meg nå. Ja ja Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ånei, jeg vet du vil. Innerst inne kjenne du lysten til å vandre langs strandkaien atter en gang. Innrømm det! xD Ja, okei då.. Avslørt.. Men.. Da må jeg gå hele veien til strandkaien.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Skremmende fengende sang it’s the power of pleasure the power of dance to the disco on the dancefloor so welcome to my life if you wanna move this is time to make a party Endret 23. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei jeg har ikke peiling. Du kan evt. bare bruke Windows movie maker? er enkelt å bare legge musikk over der, og om den ikke støtter formatet så laster du ned konverteringsprogram fra www.download.com .. Ser ut som jeg klarer det nå Flott! Gleder meg allerede! ^^ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skremmende fengende sang it’s the power of pleasure the power of dance to the disco on the dancefloor so welcome to my life if you wanna move this is time to make a party Ja, følte at jeg var der... [/sarkasme] Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hahah følte det jeg å KristofferB! ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Flott! Gleder meg allerede! ^^ Driver å laster opp en lydløs versjon nå. Kan åpnes i vlc, men jeg har ikke fått til ordentlig filetternavn. Sender pm med link når dener ferdig å laste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Datasmurf, hører du på DJ Carpi - The Power of Pleasure? GAWD, den eier jo altfor hardt. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 God natt, alle sammen! Jeg stuper i lakenet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ånei, jeg vet du vil. Innerst inne kjenne du lysten til å vandre langs strandkaien atter en gang. Innrømm det! xD Ja, okei då.. Avslørt.. Men.. Da må jeg gå hele veien til strandkaien.. Du får ro over til Sævrøy, så skal jeg skaffe bil imens. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Rasch: Du har PM Takk skal du ha! Skal sjekke den når jeg kan. Passer ikke akkurat nå hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor passer det ikke? Har ikke planer om å la den ligge der i evigheter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 fredrik, den dukka opp i playlisten min blant masse prog og viking metal, så ja. Jeg hører på den. Vel, hørte. Nå hører jeg på Falkenbach - Vanadis Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor passer det ikke? Har ikke planer om å la den ligge der i evigheter. Sitter en ved siden av meg, kan den stå der over natta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Will do. Så får heller folk finne traileren min om de leiter godt nok Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 fredrik, den dukka opp i playlisten min blant masse prog og viking metal, så ja.Jeg hører på den. Vel, hørte. Nå hører jeg på Falkenbach - Vanadis Åja, bare en kjapp peak på kvalitetskurven altså. Kjedelig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Will do. Så får heller folk finne traileren min om de leiter godt nok hehe takk! Men hysj, jeg har ikke sagt noe til noen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hørte skremmende mye på den i sommer Tror da jeg nøyt det. Sammen med Milk Inc - Saxy Motion og hvem enn som synger Destination Calabria / Unknown / whatever. Ooh, Folk & Røvere - Yess! Den sangen liker jeg ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Avstemning: Hva skal L4r5 drikke: Ringnes gold [ ] Glenlivet Nadurra 16 y/o [ ] Hardy Fine Champagne Cognac [ ] Jose Cuervo [ ] Aass Fat [ ] Coca Cola [ ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg