Glufsa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei folkens Er ikke du ute å griller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei folkens Er ikke du ute å griller? Nope, skulle jeg det Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvor har den datingsiden fått tak i det bildet av meg!? Trodde du var i midten til venstre jeg. Vel, jeg må innrømme: Alle bildene er av meg.. Jeg er bare veldig god til å forkle meg. Var det jeg visste. Jeg har sett deg et sted før Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Godt og se noen har pc-fornuft:D /SLAP! Ja, slap en som faktisk er kjent for og være dyktig:( Jeg tror TRUE hadde gjort seg bedre enn den.. Yupp, eller vannkjølinga jeg har:P Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Godt og se noen har pc-fornuft:D /SLAP! Ja, slap en som faktisk er kjent for og være dyktig:( Jeg tror TRUE hadde gjort seg bedre enn den.. Yupp, eller vannkjølinga jeg har:P Koster nok _litt_ mer kan jeg tenke meg. Endret 30. april 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Sitattosker. np: Saucy Monkey - I Touch Myself. Endret 30. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ja, men True er en meget god kjøler da. Jeg skaffet den til madamens pc og den kjøler meget bra. Klarer og holde en q6600 med 1,4v under 60 grader. Uten vifter som høres ut so met fly. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Faen, mormor ringte akkurat for å spørre om jeg kan hjelpe henne med noe i morgen. Er bare tredje gangen hun gjør det idag og jeg har sagt ja hver eneste gang. *sigh* *snørre litt i ren frustrasjon* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som driver med parkour her inne? Det ser rimelig fett ut! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 "snørre vilt rundt seg" og "løper naken rundt og roper, jeg er en hamster", og jeg har en halv vannmelom på huet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som driver med parkour her inne? Det ser rimelig fett ut! Jeg driver med det litt sånn av og til! Veldig morsomt egentlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som driver med parkour her inne? Det ser rimelig fett ut! Du skrev det feil, parkere heter det. Og det er jo dritmorsomt og gjøre=) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som driver med parkour her inne? Det ser rimelig fett ut! Du skrev det feil, parkere heter det. Og det er jo dritmorsomt og gjøre=) Tøv og tant. Men mest tant. Det heter da vitterlig parkour. Drev en del på med det før. Shikaru på forumet her driver også på med det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Parkour er såå 2005-2006. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Parkour er morsomt å se på. I hvert fall. Mhm. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bra dere sier Parkour og ikke "Free Running" som noen kaller det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Parkour er såå 2005-2006. Forsåvidt sant. Bra dere sier Parkour og ikke "Free Running" som noen kaller det. Hvorfor er det bra? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Parkour og free running er jo to forskjellige begreper. I parkour er effektivitet og forflytning fra A til B sentralt mens i free running løper man stort sett bare rundt å trikser over søpelkasser og benker.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ok! Da bomma jeg... Sorry. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Yey for meg. Jeg har kjøpt meg tøffe solbriller. Nå er jeg nesten like tøff som han på CSI: Miami. Skal begynne å komme med cheesy one-linere og ta dem på sakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg