Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg undres... Gjorde jeg noe rart mens jeg sov på bussen idag? For når jeg våknet var det opptil flere stykker som stirret på meg... :hrm:

Tenk på alt det rare du kan ha gjort uten å vite om det. ^^ Ser det for meg - ikke at jeg vet hvordan du ser ut ...

 

:ph34r:

 

 

Helt seriøst har jeg aldri sett deg så vidt jeg vet.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, for å unngå flere misforståelser i fremtiden kan du anta at hvis det er en annen smiley enn ":)" eller "^^" - hvis den siste i det hele tatt defineres som smiley - i innlegget mitt er det mest sannsynlig ikke helt seriøst. Ihvertfall ikke de(n) setningen(e) som står før smilien.

 

Vanligvis ville jeg ikke svart på et sånt innlegg dagen etterpå, men jeg mente det om å unngå misforståelser i fremtiden, så med litt (mye) flaks kan dette faktisk lønne seg. ^^

 

Jeg vet hvordan smilies fungerer. Det overraskende er at alle tror folk som ikke bruker smilies er sure og gretne.

 

Jeg vet hvordan smilies fungerer :p. Det overraskende er at alle tror folk som ikke bruker smilies er sure og gretne. :ermm:

 

 

Det morsomme er jo det at det egentlig ikke holder for mange studenter.

Norske studenter er ikke akkurat overarbeidet, og kunne fint jobbet litt ved siden av studiene.

 

Noen som har sett andre episode av Fanthomas? :p Haha genialt

Selv om det er samme mannen bak stemmene, synes jeg Bye og Rønning Show sine intervju med "Jan Thomas" er mye morsommere. Punchlinene treffer meg for sjeldent i den animerte serien.

 

(Takk til brukeren som linket dem tidligere.)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fikk opp en jævla popup til en datingside nå, ble veldig fristet da jeg så dette bildet gitt.

 

Hvor har den datingsiden fått tak i det bildet av meg!?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvor har den datingsiden fått tak i det bildet av meg!?

 

Trodde du var i midten til venstre jeg. :blink:

 

Vel, jeg må innrømme:

Alle bildene er av meg..

 

Jeg er bare veldig god til å forkle meg.

Lenke til kommentar
Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:

NorthQ Siberian Tiger

Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg :D

Jeg synes ikke det :ph34r:

Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:

NorthQ Siberian Tiger

Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg :D

Jeg synes ikke det :ph34r:

Godt og se noen har pc-fornuft:D

 

/SLAP!

 

Ja, slap en som faktisk er kjent for og være dyktig:(

Lenke til kommentar
Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:

NorthQ Siberian Tiger

Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg :D

Jeg synes ikke det :ph34r:

Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:

NorthQ Siberian Tiger

Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg :D

Jeg synes ikke det :ph34r:

Godt og se noen har pc-fornuft:D

 

/SLAP!

 

Ja, slap en som faktisk er kjent for og være dyktig:(

Jeg tror TRUE hadde gjort seg bedre enn den..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...