Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje jeg burde spørre i bilforumet

Jepp, så slenger du et par linker til meg i PM med det samme! ;) Du vet jeg er nysjerrig!

Jeg har det bare på maskina, men faen heller. Stemmen min er så fæl så hadde tenkt å legge på noe musikk så du ikke hørte det, men windows movie maker bare kræsjer og Adobe Premiere Pro skjønner jeg ikke en meter av.

Du får IKKE den med min stemme på nemlig

Neimen l4r5 da, jeg stresser ikke med sånt! :) Spør Espen om min stemme haha!

Lenke til kommentar

Jeg holder på å gjøre meg klar til å fortsette på stilen jeg har til fredag. Er vanskelig å begynne, og vil egentlig legge meg ned og sove/dø. Her skjer det vel i grunn ikke så mye nå lengere, men det var en ganske heftig diskusjon hvorvidt en bruker skulle få bruke undertøy han hadde kjøpt på Fretex, og hvorvidt en annen bruker hadde mulighet for å se litt med andre briller enn turistbriller.

Lenke til kommentar
Neimen l4r5 da, jeg stresser ikke med sånt! :) Spør Espen om min stemme haha!

Jeg HATER min egen stemme. Du kan vel ikke fortelle meg hvordan jeg fjerner lyden med Adobe Premiere Pro i stedet?

nei jeg har ikke peiling. Du kan evt. bare bruke Windows movie maker? er enkelt å bare legge musikk over der, og om den ikke støtter formatet så laster du ned konverteringsprogram fra www.download.com ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Enig. -.-

hihi, men da kan jo vi to gå og hora oss på strøket?

Sånn som jeg gjorde i dag vet du! Tjente en del..

Så kan bilnerdene her bare kose seg ;)

Hm. Nei, du kan heller ta deg en tur, så kan jeg få halvparten av det du tjener etterpå?

Lenke til kommentar
nei jeg har ikke peiling. Du kan evt. bare bruke Windows movie maker? er enkelt å bare legge musikk over der, og om den ikke støtter formatet så laster du ned konverteringsprogram fra www.download.com ..

Ser ut som jeg klarer det nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hm. Nei, du kan heller ta deg en tur, så kan jeg få halvparten av det du tjener etterpå?

hm.. ness.. gidder ikke x) For trett til sånn nå :p

Ånei, jeg vet du vil. Innerst inne kjenne du lysten til å vandre langs strandkaien atter en gang. Innrømm det! xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...