Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dit viktigste spørsmålet for meg er.. er jeg en dritt? Å skite eller å legge kabel... Thats the question! Det eneste jeg vet er at en ekte nerd spiser masse fiber for best mulig fart! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) JEg har lyst til og legge igjen litt dritt en plass snart :!: En ekte kabel lager ALLTID touchdown, god og lang, man skal ikke blø, ikke være vondt. Det skal føles helt himmelsk når den er på vei ut. Det er den perfekte kabel!! Endret 30. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 JEg har lyst til og legge igjen litt dritt en plass snart :!:En ekte kabel lager ALLTID touchdown, god og lang, man skal ikke blø, ikke være vondt. Det skal føles helt himmelsk når den er på vei ut. Det er den perfekte kabel!! Enig. Jeg savner de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Dit viktigste spørsmålet for meg er.. er jeg en dritt? Du er ikke en dritt i mine øyne så lenge du har den fine FTP-serveren din <3 (Ja, jeg ble forelsket i den under TG ) Endret 30. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 I dag var jeg helt klar for å få fri, men så fant jeg ut at jeg skulle jobbe alikevel Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser Gapwick leser i tråden. Tenker du "intelligensnivået i denne tråden kan virkelig ikke gå lavere..."? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det tenker jeg hver dag jeg leser her..men så er jeg jo med selv tilslutt likevel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser Gapwick leser i tråden. Tenker du "intelligensnivået i denne tråden kan virkelig ikke gå lavere..."? Ja, for det er viktig at man blir oppfattet så smart som mulig Man MÅ prate dritt iblant, kan ikke bare være voksen og seriøs. Setter meg til og høre på Sputnik og minnes 60-årene. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser Gapwick leser i tråden. Tenker du "intelligensnivået i denne tråden kan virkelig ikke gå lavere..."? Ja, for det er viktig at man blir oppfattet så smart som mulig Man MÅ prate dritt iblant, kan ikke bare være voksen og seriøs. Setter meg til og høre på Sputnik og minnes 60-årene. Ikke sant. Kafeen er et sted man kan si omtrent hva man vil, uten at det er slik man oppfører seg irl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 De som kjenner meg irl, vet jeg ikke er i nærheten av så "tøsete" irl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 It's true. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Pac-man er veldig snill irl og meget voksen av seg=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Pac-man er veldig snill irl og meget voksen av seg=) TøseGuri derimot benytter første mulighet for å ta deg bakfra? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som har sett andre episode av Fanthomas? Haha genialt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg undres... Gjorde jeg noe rart mens jeg sov på bussen idag? For når jeg våknet var det opptil flere stykker som stirret på meg... Endret 30. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Pac-man er veldig snill irl og meget voksen av seg=) TøseGuri derimot benytter første mulighet for å ta deg bakfra? Noe sånt ja, vaselin-kongen min:) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Godt og se noen har pc-fornuft:D /SLAP! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Godt og se noen har pc-fornuft:D /SLAP! Nei, for råd skal man aldri høre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg