Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vet da søren, men vis jeg blir trekt ut til det, så spanderes turen på meg lissom...Ja, jo, men ettersom jeg ser det, er folket der veldig egenrådige og man føler seg ikke spesielt velkommen... Edit: Istedet for Brasil, så kan du ta turen til Aruba i Karibien, Fluesopp. HEFTIGE greier som foregår der! Care Jeg er rikere enn dem, I rule Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En del eldre hip-hop kan jeg godt høre på - av typen gangsta-rap - men nå som alle låtene skal ha med smurfestemmer og være så.. jah vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men liker bedre den eldre gangsta-rappen som sagt. Tidlig 90-tallet og oppover. Til dels 80-talls. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En del eldre hip-hop kan jeg godt høre på - av typen gangsta-rap - men nå som alle låtene skal ha med smurfestemmer og være så.. jah vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men liker bedre den eldre gangsta-rappen som sagt. Tidlig 90-tallet og oppover. Til dels 80-talls. Ja, men Eminem er ikke smurfestemme, men folk som T-pain og Lil Wayne irriterer meg når de høres ut som roboter på plata. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lil Wayne skal ha at Prom Queen faktisk er ganske tøff, resten av musikken hører hjemme i dass Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Eller Kanye? Elsker måten South Park tolker han på i episoden Fishsticks Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tommy Wirkola til Hollywood Tommy er fremtiden for norsk film i hans sjanger! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn: NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Se filmen hos Youtube Hva synes folk om denne nye Eminem låta her inne? Jeg hørte den nå for første gang. Hvis den ikke tar seg noe voldsomt opp den siste halvdelen (det er grenser for hvor mye jeg vil irritere meg selv) er den bare frustrerende å høre på. Det skal sies at hip-hop ikke er det jeg hører mest på, men jeg vet at av det jeg har hørt er det mye som er bedre enn den låta. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 NEINEI, det der er en fornermelse imot min nerdehjerne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Se filmen hos Youtube Hva synes folk om denne nye Eminem låta her inne? Jeg hørte den nå for første gang. Hvis den ikke tar seg noe voldsomt opp den siste halvdelen (det er grenser for hvor mye jeg vil irritere meg selv) er den bare frustrerende å høre på. Det skal sies at hip-hop ikke er det jeg hører mest på, men jeg vet at av det jeg har hørt er det mye som er bedre enn den låta. Spør du meg ødela Simpson låta helt! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 1 time igjen til helga nå! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 1 time igjen til helga nå! Halv time for meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 1 time igjen til helga nå! Halv time for meg Drittunge! /anne khat Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 1 time igjen til helga nå! Halv time for meg Drittunge! /anne khat Du er en dritt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg får orden på økonomien min, om ikke så altfor lenge, skal jeg jaggu kjøpe meg en sånn:NorthQ Siberian Tiger Hvis ikke den er elsk, så vet ikke jeg Jeg synes ikke det Godt og se noen har pc-fornuft:D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Straks tid for å sette seg i bilen og kjøre laaaaaangt avgårde Endret 30. april 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 1 time igjen til helga nå! Halv time for meg Drittunge! /anne khat Du er en dritt DU er en dritt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dit viktigste spørsmålet for meg er.. er jeg en dritt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg