Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vet da søren, men vis jeg blir trekt ut til det, så spanderes turen på meg lissom...
Ja, jo, men ettersom jeg ser det, er folket der veldig egenrådige og man føler seg ikke spesielt velkommen...

Edit: Istedet for Brasil, så kan du ta turen til Aruba i Karibien, Fluesopp. HEFTIGE greier som foregår der!

Care :p Jeg er rikere enn dem, I rule :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

En del eldre hip-hop kan jeg godt høre på - av typen gangsta-rap - men nå som alle låtene skal ha med smurfestemmer og være så.. jah vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men liker bedre den eldre gangsta-rappen som sagt. Tidlig 90-tallet og oppover. Til dels 80-talls.

Lenke til kommentar
En del eldre hip-hop kan jeg godt høre på - av typen gangsta-rap - men nå som alle låtene skal ha med smurfestemmer og være så.. jah vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men liker bedre den eldre gangsta-rappen som sagt. Tidlig 90-tallet og oppover. Til dels 80-talls.

Ja, men Eminem er ikke smurfestemme, men folk som T-pain og Lil Wayne irriterer meg når de høres ut som roboter på plata.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om denne nye Eminem låta her inne?

Jeg hørte den nå for første gang. Hvis den ikke tar seg noe voldsomt opp den siste halvdelen (det er grenser for hvor mye jeg vil irritere meg selv) er den bare frustrerende å høre på. Det skal sies at hip-hop ikke er det jeg hører mest på, men jeg vet at av det jeg har hørt er det mye som er bedre enn den låta.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om denne nye Eminem låta her inne?

Jeg hørte den nå for første gang. Hvis den ikke tar seg noe voldsomt opp den siste halvdelen (det er grenser for hvor mye jeg vil irritere meg selv) er den bare frustrerende å høre på. Det skal sies at hip-hop ikke er det jeg hører mest på, men jeg vet at av det jeg har hørt er det mye som er bedre enn den låta.

Spør du meg ødela Simpson låta helt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...