Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Studietur til Sierra Leone :hmm: ... Ja takk!
Ligger ikke det på vestkysten? Ved Liberia og Guinea?

Fy flate, har vært i både Liberia og Guinea, og jeg liker meg ikke særlig godt der. :nei:

Vet da søren, men vis jeg blir trekt ut til det, så spanderes turen på meg lissom...

Lenke til kommentar
Lyst til Brasil, hatt noen kompiser som har vært der og de har storkost seg.

Nederland kunne jeg tenk meg, samme med Egypt og Amazonas:D

Den influensa iriterer meg, flere og flere land som får sykdommen.

Satse på at ingen på Oslo tatto con. har det:P

Brasil er et veldig bra sted hvis du kan språket. Man går glipp av mye og må slite mye da få kan engelsk der.

Lenke til kommentar
Vet da søren, men vis jeg blir trekt ut til det, så spanderes turen på meg lissom...
Ja, jo, men ettersom jeg ser det, er folket der veldig egenrådige og man føler seg ikke spesielt velkommen...

Edit: Istedet for Brasil, så kan du ta turen til Aruba i Karibien, Fluesopp. HEFTIGE greier som foregår der!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Meh, jeg dør av sult! Spiste en yoghurt halv sju på morran. Og nå har jeg lovet en kamerat av meg i nabobyen å spise litt med han, før vi kjører til særp.

Så, skjer det noe morsomt der? Jeg sitter og sender mail til elever, jeg. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Hva synes folk om denne nye Eminem låta her inne?

Royal pain in the ass, som resten av musikken hans

Jeg synes da at Eminem faktisk er en av få hip-hop folk man kan høre på... Sånn i motsetning til 50 cent der låta funker 3-4 ganger før den er rævva!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan ikke akkurat si jeg har sansen for den. I likhet med så alt for mye popkulturel musikk, er den helt jævlig å få på jernen.

Lenke til kommentar

Jeg synes da at Eminem faktisk er en av få hip-hop folk man kan høre på... Sånn i motsetning til 50 cent der låta funker 3-4 ganger før den er rævva!

Hip hop funker ikke 3-4 ganger en gang.......

Lenke til kommentar

Wannabe-Gangsterrap:

32078.jpg

Edit: Kænin kan sakene sine ;)

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si jeg har sansen for den. I likhet med så alt for mye popkulturel musikk, er den helt jævlig å få på jernen.

Hip hop funker ikke 3-4 ganger en gang.......

OMG, we are so 1337!

Lenke til kommentar
Ja, jo, men ettersom jeg ser det, er folket der veldig egenrådige og man føler seg ikke spesielt velkommen...

Edit: Istedet for Brasil, så kan du ta turen til Aruba i Karibien, Fluesopp. HEFTIGE greier som foregår der!

Regner med at du tenker på paaartai :love:

paaaartai er party folkens:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...