Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Heeeeeeeeeeeeeeeelg snart !

Jeg håper virkelig jeg klarer å styre meg denne helgen :p

Vi har ikke samme mål, for å si det sånn. Får bare håpe jeg ikke fylleringer aids igjen :D

Det har hun sikkert ikke noe imot :)

Ah, Bullet for My Valentine :love:

"... Waking the demon..."

Hørte nettopp på den ^^

Sitter å hører på Hit the Floor nu ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter forrige helg, så har jeg en mistanke om at det skjer igjen :p

Har ikke noe imot det, men noen ble litt grinete :)

japp, du får prøve å fortelle hva intensjonene dine er før du stikker noe inni de. Kan være smart for å unngå bitching =P

Det har hun sikkert ikke noe imot :)

Hun likte det, det veit jeg =D

Hva skal man finne på uten venner med penger? .. Blir en kjedelig langhelg ser det ut til.

Et helt villt forslag, men jeg tror det kan bli bra. Du kjøper inn et par sixpacks, tacoingredienser/natchoingredienser, så finnere dere frem brettspill som monopol/risk, og har en fin kveld. Jeg ville ihvertfall likt det ganske så godt!

----

edit: Programvare: Oppegående mennesker forstår at han har venner, men de er pengelens.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hva skal man finne på uten venner med penger? .. Blir en kjedelig langhelg ser det ut til.

Omformuler deg. Er det du som har venner uten penger, eller er det du som har penger, men ingen venner, eller er det at du hverken har penger eller venner?

Virker som om kompisene hans er blakke, men ikke han :hmm:

Lenke til kommentar
Det er fortsatt et mysterium for meg hvorfor Vengaboys ikke topper hitlistene lenger.

Boom, boom, boom, boom! :woot:

*danse på engelsktentamen*

Awesome! Skjønner heller ikke hvorfor folk ikke hører på Babylon Zoo og Rollergirl lenger. Ingenting er mer kos enn gamle 90-talls slagere på fest :D

Lenke til kommentar
Etter forrige helg, så har jeg en mistanke om at det skjer igjen :p

Har ikke noe imot det, men noen ble litt grinete :)

japp, du får prøve å fortelle hva intensjonene dine er før du stikker noe inni de. Kan være smart for å unngå bitching =P

Neida, de får gjøre det de føler for. begge likte det, så for min del er det ikke noe problem. De får ordne opp dem imellom xD Jeg er bare en uskyldig part som stilte meg til disposisjon :p

Lenke til kommentar

Den der var så plain norsk at den trenger ingen omformulering. Men jeg kan da forklare litt nærmere just for you proggis.

Jeg har venner. Jeg har penger. Mine venner har desverre ikke penger. Mine venner har ikke råd til å finne på noe artig som koster penger. Jeg må da finne på ting med mine venner som ikke koster penger.

Lenke til kommentar
Den der var så plain norsk at den trenger ingen omformulering. Men jeg kan da forklare litt nærmere just for you proggis.

Jeg har venner. Jeg har penger. Mine venner har desverre ikke penger. Mine venner har ikke råd til å finne på noe artig som koster penger. Jeg må da finne på ting med mine venner som ikke koster penger.

Hva med å gi dem et lite lån, eller spandere noe gøy på dem :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...