Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Mmmmm. Er meldt knallvær og en skal ut og grille og drikke senere ^^,

" Lite penger på kontoen sa de? Jepp men det spiller ingen rolle. Jeg har sparekonto! "

 

Men egentlig bør det brukes minimalt av sparekontoen, for ferien skal betales neste måned =)

 

Gud mårning baj de vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mmmmm. Er meldt knallvær og en skal ut og grille og drikke senere ^^,

" Lite penger på kontoen sa de? Jepp men det spiller ingen rolle. Jeg har sparekonto! "

 

Men egentlig bør det brukes minimalt av sparekontoen, for ferien skal betales neste måned =)

 

Gud mårning baj de vei.

Me wantz to join :< Men er vel så og si umulig! Har virkelig lysst å gjøre noe denne helga, for faen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Me wantz to join :< Men er vel så og si umulig! Har virkelig lysst å gjøre noe denne helga, for faen!

 

Sleng deg med trikken opp til Kristiansund. Stiller sofaen min til disposisjon =D

Lenke til kommentar
Da blir det nok grilling i park. Noen som kan låne meg penger? Jeg er helt blakk :cry:

Drit i:

  • Gaming
  • Forumet
  • Grilling
  • Film
  • Musikk
  • Fotball

Og skaff deg en jobb.

 

Jeg har en jobb da :hrm: Får ikke lønn før 6. mai.

 

Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis.

 

Det gjør jeg også.

Lenke til kommentar
Jeg sier som :--{D: jobb, folk1z, jobb.

Hva med oss som jobber 100% + litt til, og fortsatt kan bli blakk fra tid til annen? :p

 

Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis.

Det morsomme er jo det at det egentlig ikke holder for mange studenter.

Lenke til kommentar
Jeg har en jobb da :hrm: Får ikke lønn før 6. mai.

Få deg en skikkelig jobb.

 

Jeg synes jeg har en ganske skikkelig jobb. Hvertfall med tanke på at jeg er under 18. Det er vanskelig å få godt betalte jobber når jeg er mindreårig. Jobber i Aftenposten nå. Da jobber jeg en time alle hverdagene og tjener ca. 5500kr i mnd.

Lenke til kommentar
Hva med oss som jobber 100% + litt til, og fortsatt kan bli blakk fra tid til annen? :p

Ikke bruk så mye penger på prostituerte og sterkere narkotiske stoffer.

Det er en nødvendig onde, kjære deg :)

 

Meh, ser fort ut til at jeg må drøye med den planlagte selvplukksalaten til etter halv ett i dag. Synd, pleier vanligvis å ha lunch rundt elleve. Mye å gjøre her i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...