Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mmmmm. Er meldt knallvær og en skal ut og grille og drikke senere ^^, " Lite penger på kontoen sa de? Jepp men det spiller ingen rolle. Jeg har sparekonto! " Men egentlig bør det brukes minimalt av sparekontoen, for ferien skal betales neste måned =) Gud mårning baj de vei. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mmmmm. Er meldt knallvær og en skal ut og grille og drikke senere ^^," Lite penger på kontoen sa de? Jepp men det spiller ingen rolle. Jeg har sparekonto! " Men egentlig bør det brukes minimalt av sparekontoen, for ferien skal betales neste måned =) Gud mårning baj de vei. Me wantz to join :< Men er vel så og si umulig! Har virkelig lysst å gjøre noe denne helga, for faen! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Da blir det nok grilling i park. Noen som kan låne meg penger? Jeg er helt blakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Me wantz to join :< Men er vel så og si umulig! Har virkelig lysst å gjøre noe denne helga, for faen! Sleng deg med trikken opp til Kristiansund. Stiller sofaen min til disposisjon =D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Da blir det nok grilling i park. Noen som kan låne meg penger? Jeg er helt blakk Drit i: Gaming Forumet Grilling Film Musikk Fotball Og skaff deg en jobb. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Da blir det nok grilling i park. Noen som kan låne meg penger? Jeg er helt blakk Drit i: Gaming Forumet Grilling Film Musikk Fotball Og skaff deg en jobb. Traitor! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Da blir det nok grilling i park. Noen som kan låne meg penger? Jeg er helt blakk Drit i: Gaming Forumet Grilling Film Musikk Fotball Og skaff deg en jobb. Jeg dret i: Gaming Fotball og jeg har fremdeles penger til resten. Endret 30. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Me wantz to join :< Men er vel så og si umulig! Har virkelig lysst å gjøre noe denne helga, for faen! Sleng deg med trikken opp til Kristiansund. Stiller sofaen min til disposisjon =D Me wantz :< But me are blakk :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg sier som :--{D: jobb, folk1z, jobb. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Da blir det nok grilling i park. Noen som kan låne meg penger? Jeg er helt blakk Drit i: Gaming Forumet Grilling Film Musikk Fotball Og skaff deg en jobb. Jeg har en jobb da Får ikke lønn før 6. mai. Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis. Det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg sier som :--{D: jobb, folk1z, jobb. Zå trizt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg sier som :--{D: jobb, folk1z, jobb. Hva med oss som jobber 100% + litt til, og fortsatt kan bli blakk fra tid til annen? Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis. Det morsomme er jo det at det egentlig ikke holder for mange studenter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis. Det morsomme er jo det at det egentlig ikke holder for mange studenter. Kjipt for dem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jobb er jo stress. Gjør som meg, snylt på Statens Lånekasse. Holder i massevis. Det morsomme er jo det at det egentlig ikke holder for mange studenter. Kjipt for dem Når man lever på ris så holder det nok med statens lånekasse. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Blir lite indrefilet, det skal jeg innrømme. Men har da råd til helt grei mat (går mye i wok), festing i helgene (bare ikke kjøpe all øl'n på by'n), samt nødvendigheter som CDer, bøker og ny PC innimelom. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har en jobb da Får ikke lønn før 6. mai. Få deg en skikkelig jobb. Hva med oss som jobber 100% + litt til, og fortsatt kan bli blakk fra tid til annen? Ikke bruk så mye penger på prostituerte og sterkere narkotiske stoffer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har en jobb da Får ikke lønn før 6. mai. Få deg en skikkelig jobb. Jeg synes jeg har en ganske skikkelig jobb. Hvertfall med tanke på at jeg er under 18. Det er vanskelig å få godt betalte jobber når jeg er mindreårig. Jobber i Aftenposten nå. Da jobber jeg en time alle hverdagene og tjener ca. 5500kr i mnd. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hoho, har 5 min på å skrive ferdig norskstilen nå.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hva med oss som jobber 100% + litt til, og fortsatt kan bli blakk fra tid til annen? Ikke bruk så mye penger på prostituerte og sterkere narkotiske stoffer. Det er en nødvendig onde, kjære deg Meh, ser fort ut til at jeg må drøye med den planlagte selvplukksalaten til etter halv ett i dag. Synd, pleier vanligvis å ha lunch rundt elleve. Mye å gjøre her i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg