Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får jeg eksempler på hvordan ting var bedre i "gamle dager". Det er jo fint å ha som pensjonist.

Så absolutt. :) Akkurat nå kommer jeg ikke på noe som kommer til å være bedre i gamledager. Med mindre det skjer noe drastisk.

 

Jeg liker å tro at folk må gidde å trene og røre på seg mer, for svarte faen.

 

Jeg blir rett og slett lei og gretten når jeg går til treningssenteret og ser halvfeite ungdommer stappe i seg kebab.

 

Faens mannskit alt sammen. Spis ordentlig mat og en beef jerky en gang i blandt.

Ikke alle kan være som deg Hylo.

 

Ordentlig mat spiser jeg da, og en beef jerky pleier jeg å spise på vei hjem fra byen hvis jeg må gå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr.
Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre :p

Zombie vett.(skremmende tanke igrunn)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr.
Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre :p

He he, ja.

Men åh, jeg vil vite mer om ham. Går han enda? Er han i det hele tatt løslatt? Og hvordan gikk det med ham etter at 22-åringen kakka ham i huet med en glassbolle fordi han visstnok urinerte på klærne hans?

Lenke til kommentar
Kinky :o

Eller awesome? :D

 

Facebook sier du har vært våken en times tid alt. Håper du har en god grunn =P

 

Nå har jeg klær på (:(), og musikken har blitt til Lamb of God - Again We Rise ^^

 

edit: luls, ikke noe brød igjen, bare maaange forskjellige påleggstyper. yay me!

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...