Programvare Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg sitter her enda og har følelsen på at jeg kommer til å sitte her en lang stund! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Woohoo! Alene til lørdag, skal sitte oppe til 4, så stikke på skolen 1 og feste fra klokken 18 - 6. Koselig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Da får jeg eksempler på hvordan ting var bedre i "gamle dager". Det er jo fint å ha som pensjonist. Så absolutt. Akkurat nå kommer jeg ikke på noe som kommer til å være bedre i gamledager. Med mindre det skjer noe drastisk. Jeg liker å tro at folk må gidde å trene og røre på seg mer, for svarte faen. Jeg blir rett og slett lei og gretten når jeg går til treningssenteret og ser halvfeite ungdommer stappe i seg kebab. Faens mannskit alt sammen. Spis ordentlig mat og en beef jerky en gang i blandt. Ikke alle kan være som deg Hylo. Ordentlig mat spiser jeg da, og en beef jerky pleier jeg å spise på vei hjem fra byen hvis jeg må gå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Beef Jerky er dyre greier jeg tar meg råd til de få gangene jeg går på kino ^^ Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr. Akkurat som denne bloggen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke alle kan være som deg Hylo. Ordentlig mat spiser jeg da, og en beef jerky pleier jeg å spise på vei hjem fra byen hvis jeg må gå. Failtime is fail. :---( Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Natta til dere som sover og til dere om ikke sover! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr.Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr.Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre Zombie vett.(skremmende tanke igrunn) Endret 29. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr.Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre He he, ja. Men åh, jeg vil vite mer om ham. Går han enda? Er han i det hele tatt løslatt? Og hvordan gikk det med ham etter at 22-åringen kakka ham i huet med en glassbolle fordi han visstnok urinerte på klærne hans? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 What a duche Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, fuck it tards. Jeg legger meg før åndene tar over her igjen. *finne balltre, uglevern og kniv* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ingen som fortsatt er våkne? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Her ligger jeg i senga mi. Grisetrøtt og har prøvd å sovne i en halvtime. Og jeg presterer like fullt å ha et nærmest abstinens-aktig behov for å høre på Bullet for My Valentine Verden er rar Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er våken. Jeg ser på Human Nature. Det var den siste filmen av Charlie Kaufman og/eller Michel Gondry jeg ikke hadde sett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 God morgen! Eller er det virkelig det? *hmm* *løpe naken rundt i leiligheten og høre på Lacuna Coil - Enjoy The Silence* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Kinky :o Eller awesome? Facebook sier du har vært våken en times tid alt. Håper du har en god grunn =P Nå har jeg klær på (), og musikken har blitt til Lamb of God - Again We Rise ^^ edit: luls, ikke noe brød igjen, bare maaange forskjellige påleggstyper. yay me! Endret 30. april 2009 av clvn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk ikke sove i natt. -.- Lå og prøvde, men når man passerer den magiske tre timers-grensa, er det bare å gi opp. Tomt for brød her òg. Meh. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forbanna måse satan Hvorfor må de ALLTID skrike som faen når klokka er halv 7 om mårran!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg