Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynte nettopp å høre på Grace-albumet hans!

633738305035918610-elephanthighfive.jpg

Hva betyr "pachyderm"? :o

Forøvrig må han være heldig med lengden på orgasmene når han synger "Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah!".

Er resten av sangene hans like uutholdelige?

Lenke til kommentar

Hvorfor redigerte du innlegget ditt da det allerede fungerte fint? Jeg skulle se den senere, men nå er ikke videoen her, og det står "The URL contained a malformed video ID." Fiks for meg, vær så snill? :p

Edit: Treige meg, spesielt når jeg leser på andre sider mens jeg lar denne stå oppe og ikke oppdaterer.

Og du vet sikkert dette: Hva betyr pachyderm? Fant ingenting på de få oversettelsessidene jeg prøvde.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Hvorfor redigerte du innlegget ditt da det allerede fungerte fint? Jeg skulle se den senere, men nå er ikke videoen her, og det står "The URL contained a malformed video ID." Fiks for meg, vær så snill? :p

Og du vet sikkert dette: Hva betyr pachyderm? Fant ingenting på de få oversettelsessidene jeg prøvde.

Jeg skulle bare teste ut forskjellen mellom &fmt=18 og 22.

"Pachyderm" betyr tykkhudet og kan gjelde for både dyr og mennesker, men sistnevnte gjerne i overført betydning.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
A mix of energy drink and strong portion snus. Elixyr Power Energy contains both caffeine and taurin and it is a strong portion snus with higher nicotine level. contents. The snus gives you an energizing effect and is a substitute/complement for energy drinks and coffee.

*kjøpe*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...