Programvare Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor elsker PC-en min å ikke boote? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg begynte nettopp å høre på Grace-albumet hans! Hva betyr "pachyderm"? :o Forøvrig må han være heldig med lengden på orgasmene når han synger "Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah!". Er resten av sangene hans like uutholdelige? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Er resten av sangene hans like uutholdelige? De låtene gitarkamer... vent, alle, ikke har slått kloa i enda er faktisk ganske så fornøyelige. Endret 29. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er resten av sangene hans like uutholdelige? De låtene gitarkamer... vent, alle, ikke har slått kloa i enda er faktisk ganske så fornøyelige. I WAS TROLLING, DUDE, NOT COOL. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor elsker PC-en min å ikke boote? Fordi CIA og NWO bruker den til å spre svineinfluensaen Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Hvorfor redigerte du innlegget ditt da det allerede fungerte fint? Jeg skulle se den senere, men nå er ikke videoen her, og det står "The URL contained a malformed video ID." Fiks for meg, vær så snill? Edit: Treige meg, spesielt når jeg leser på andre sider mens jeg lar denne stå oppe og ikke oppdaterer. Og du vet sikkert dette: Hva betyr pachyderm? Fant ingenting på de få oversettelsessidene jeg prøvde. Endret 29. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor elsker PC-en min å ikke boote? Hjelper og sitte naken forran den=) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor elsker PC-en min å ikke boote? Fordi CIA og NWO bruker den til å spre svineinfluensaen Ehm, det heter 2009 H1N1 flu nå, svineinfluensa anntyder at det har noe med svin å gjøre. Noe det ikke har. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) I WAS TROLLING, DUDE, NOT COOL. Syntes det fungerte ganske bra, jeg. Endret 29. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Hvorfor redigerte du innlegget ditt da det allerede fungerte fint? Jeg skulle se den senere, men nå er ikke videoen her, og det står "The URL contained a malformed video ID." Fiks for meg, vær så snill? Og du vet sikkert dette: Hva betyr pachyderm? Fant ingenting på de få oversettelsessidene jeg prøvde. Jeg skulle bare teste ut forskjellen mellom &fmt=18 og 22. "Pachyderm" betyr tykkhudet og kan gjelde for både dyr og mennesker, men sistnevnte gjerne i overført betydning. Endret 29. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Stakkars Spröh med kronisk black-metal stemme. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og du vet sikkert dette: Hva betyr pachyderm? Fant ingenting på de få oversettelsessidene jeg prøvde. TanTheMan, møt Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Pachydermata Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 A mix of energy drink and strong portion snus. Elixyr Power Energy contains both caffeine and taurin and it is a strong portion snus with higher nicotine level. contents. The snus gives you an energizing effect and is a substitute/complement for energy drinks and coffee. *kjøpe* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har du et bedre ord for snus på engelsk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har du et bedre ord for snus på engelsk? wet tobacco ;D Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det heter jo snus i usa også. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) TanTheMan, møt Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Pachydermata Quicko, møt fargoth: "Pachyderm" betyr tykkhudet og kan gjelde for både dyr og mennesker, men sistnevnte gjerne i overført betydning. Men ja, jeg burde sjekket wiki. Endret 29. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har du et bedre ord for snus på engelsk? Snuff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg