Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kos dere med råkken, fålkenz. Jeg holder meg elektronisk i kveld. *kose på Aphex Twin* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Clutch, takk. Var fint det der, vaniljestanga mi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kos dere med råkken, fålkenz.Jeg holder meg elektronisk i kveld. *kose på Aphex Twin* Hører på Sonic Youth i kveld, lenge sia nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og angående diskusjonen med Gapwick vs. forumtroll og fetthuer, så er det så absolutt mulig å ignorere brukere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Cyph, det funker absolutt. Diamond Sea er Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Cyph, det funker absolutt.Diamond Sea er Diamond Sea er veldig fin. Liker selvfølgelig også Teen Age Riot, Dirty Boots, Kool Thing, Superstar og alle de som alle liker, men de to som er mine favorittersanger av SY er nok Incinerate og Sugar Kane. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 [yo utube]5aaBFGe0g0o[/you tube] Kan si meg enig med DataSmurf Hahaha, han growlet "FAREWELL MY FRIEEEEND". Ekstrem eggstokkfaktor. Jaja, whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sugar Kane Husker da jeg først hørte den en gang på nittitallet. Insta-love! Also, Jeff Buckley was apparently quoted as saying his famous (and arguably perfect) version of "Hallelujah" was about the "Hallelujah of the orgasm." Hah! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Og angående diskusjonen med Gapwick vs. forumtroll og fetthuer, så er det så absolutt mulig å ignorere brukere. Den oppdelingen kan jeg støtte opp under. Jeg må faktisk tilstå at jeg ikke fikk med meg det der Prøv igjen. Jeg tror på deg! Endret 29. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 I kafèen har vi alltid noe å prate om.. Uansett hvor meningsløst det kan virke Mener du med "virke" (se ut, synes å være) at det ikke nødvendigvis er meningsløst, og med "kan" (være mulig, sannsynlig, tenkelig) at enkelte ikke tolker det som sådan? I så fall vil jeg si meg grundig uenig. Ja, det er sånn jeg mener det. Og poenget bevises akkurat med din konklusjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har aldri prøvd i ignorere en bruker som troller, for jeg blir bare nyskjerrig på hva han sier videre, så jeg klarer ikke ha på ignore. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har aldri prøvd i ignorere en bruker som troller, for jeg blir bare nyskjerrig på hva han sier videre, så jeg klarer ikke ha på ignore. +1 Er som Schnell... kan ikke ignorere han fordi han er episk! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Ja, det er sånn jeg mener det. Og poenget bevises akkurat med din konklusjon Innlegget mitt inneholdt ingen konklusjon, ei heller beviste det noe. Endret 29. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Also,Jeff Buckley was apparently quoted as saying his famous (and arguably perfect) version of "Hallelujah" was about the "Hallelujah of the orgasm." Hah! Jeg begynte nettopp å høre på Grace-albumet hans! Hva betyr "pachyderm"? :o Forøvrig må han være heldig med lengden på orgasmene når han synger "Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah!". Endret 29. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Ja, det er sånn jeg mener det. Og poenget bevises akkurat med din konklusjon Innlegget mitt inneholdt ingen konklusjon, ei heller beviste det noe. Mitt poeng ble bevist med din siste setning da, hvis du skal være så pirkete Natta gutter og piker! Endret 29. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Mitt poeng ble bevist med din siste setning da, hvis du skal være så pirkete Natta gutter og piker! Jeg mistet deg på "Mitt poeng". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 29. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, det er sånn jeg mener det. Og poenget bevises akkurat med din konklusjon Innlegget mitt inneholdt ingen konklusjon, ei heller beviste det noe. Mitt poeng ble bevist med din siste setning da, hvis du skal være så pirkete Natta gutter og piker! Legger du deg så tidlig Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Mitt poeng ble bevist med din siste setning da, hvis du skal være så pirkete Nei, det gjorde det ikke, da innlegget mitt var rettet mot den andre delen av posten din, "Uansett hvor meningsløst det kan virke", ikke "I kafèen har vi alltid noe å prate om". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg