Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

lol, har en fantastisk historie om akkurat det

En kollega av tanta mi har en mann som til tider er litt distre. En morgen hadde han gått ut i bare slåbrokk for å hente avisen, så hadde døra gått i lås bak han, og han hadde ikke nøkkel. Fyren var bilmekaniker, og tjuvkobla sin egen bil, så han kunne kjøre ned på jobben til kona for å få nøkler av henne. Han kjørte ned, og kom inn midt i lunsjen, fortsatt i bare slåbrokken. Han hadde ikke møtt alle på jobben til kona si enna, så han tok seg like godt en liten hilserunde først! :laugh:

Haha, Det skulle jeg likt å se!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere er alt for negative *dele ut piper med morotobakk til folka i kafeen*

*sette på "Don't Worry, Be Happy" og be alle om å chillaxe 2k med seg*

fargoth, jeg har heldigvis større blære enn som så.

Klarer å holde meg gjennom 7-8 øl om det skal være det, eller noen flasker vin ^^

Sånn går det når man har ølmage :D Derfor den er til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg klarte forresten ikke å bryte meg inn i bilen som jeg skulle her om dagen. Men i dag fant jeg heldigvis reservenøkkelen så det trengtes ikke likevel.

Yayayayayayay YAY!

Lenke til kommentar
Litt oppgitt, ja. Sånn går'e når folk tror de kan late som om de er meg, uten å i det hele tatt prøve å gjennomføre det skikkelig.

Det ville vel vært verre hvis vi ville ikke tro at det var noen andre enn deg som hadde laget Loveless-brukeren?

Setningen ble en smule rar fordi jeg prøvde å få flest mulig ord som uttales "v" først etter hverandre en liten stund. Uansett, du kunne jo blitt banna hvis han som later som han er deg hadde gjort det skikkelig. Always look on the bright side of life ..?

Datasmurf er like optimistisk som alltid, i det minste. ^^

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Når du sier det så har det vært en god stemning de siste dagene. Untatt her om dagen da det eksplodete helt da.

Pink Floyd er oppskrytt, tomt sosialt jatt er en uting, særskriving er plagsomt, piratkopiering er tyveri, listepop er dårlig, Spotify er noe jall og dere er alle teite.

Kjør.

Du er teitere :whistle:

Lenke til kommentar
Når du sier det så har det vært en god stemning de siste dagene. Untatt her om dagen da det eksplodete helt da.

Pink Floyd er oppskrytt, tomt sosialt jatt er en uting, særskriving er plagsomt, piratkopiering er tyveri, listepop er dårlig, Spotify er noe jall og dere er alle teite.

Kjør.

Noen som har en dårlig dag i dag eller :dontgetit: ?

Lenke til kommentar

Kjør.

Jeg tror du prøver å lure oss. :hrm:

Også blander du inn noen ting som er sanne blant de som ikke er sanne for å gjøre det mer forvirrende. Uansett er alt det der diskutert før av mer diskusjonsvillige folk.

Stopp?

Edit: Haha, du fikk ihvertfall mange svar. ^^

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Kjør.

Egentlig er du en helt vanlig person som alle oss andre (for vi er det), men ved å komme med slike utsagn som du kommer med hele tiden får du oppmerksomhet fra mengden. Ja, vi ser deg, du har fått din vilje. Hva nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...