L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Loveless/Lillium/KitKat/Venom= same f***ing person Nei, loveless er en annen en. da så, trodde Lillium kalte seg for Loveless for godt og vel et år siden elns https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=147972 Se her. Er en "fan" av Lillium som har byttet navn til Loveless nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det har vel knapt vert så rolig og avslappet stemning i DNFK som nå? -- Smurf: Guinness smaker jo like godt uavhengig om man kjenner den lille alkoholprosenten eller ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ja Www.suspendert.com Nei så duuumt da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det har vel knapt vert så rolig og avslappet stemning i DNFK som nå? Når du sier det så har det vært en god stemning de siste dagene. Untatt her om dagen da det eksplodete helt da. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ja Www.suspendert.com Nei så duuumt da. Nettsida er genial.. Du overlevde verten din? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Er godt det Fargoth, slippe alt det Hotel Dnfk-opplegget :!: Det får meg til og undre ihvertfall Kan ikke tenke på det nå, må fokusere...."use the force" Endret 29. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 fargoth, det vet jeg. Jeg snakker ikke om sånn full, mer den metthets-følelsen man får. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Loveless/Lillium/KitKat/Venom= same f***ing person Hallo, jeg er i samme tråden samtidig som "Loveless". Sier seg selv at det ikke er meg når vedkommende ikke har avatar, signatur og kun 2 innlegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg klarte forresten ikke å bryte meg inn i bilen som jeg skulle her om dagen. Men i dag fant jeg heldigvis reservenøkkelen så det trengtes ikke likevel. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ok, det er en imposter fra statene Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva har det med saken å gjøre? jeg spurte av ren kuriositet. det er folksomt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Sing us a song, you're the piano man Sing us a song tonight Well, we're all in the mood for a melody And you've got us feelin' alright" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det har vel knapt vert så rolig og avslappet stemning i DNFK som nå? Det har du helt rett i. Blarcky: Ja, det gikk rimelig greit det altså. Heldigvis. Kom forresten ingen ambulanse, så jeg er litt skuffet over det da, tbh. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg klarte forresten ikke å bryte meg inn i bilen som jeg skulle her om dagen. Men i dag fant jeg heldigvis reservenøkkelen så det trengtes ikke likevel. lol, har en fantastisk historie om akkurat det En kollega av tanta mi har en mann som til tider er litt distre. En morgen hadde han gått ut i bare slåbrokk for å hente avisen, så hadde døra gått i lås bak han, og han hadde ikke nøkkel. Fyren var bilmekaniker, og tjuvkobla sin egen bil, så han kunne kjøre ned på jobben til kona for å få nøkler av henne. Han kjørte ned, og kom inn midt i lunsjen, fortsatt i bare slåbrokken. Han hadde ikke møtt alle på jobben til kona si enna, så han tok seg like godt en liten hilserunde først! ok, det er en imposter fra statene Vet vi mer spesifikt hvem det er? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 hag ilj drsm tyk rpl at yi qy rm fhøølegant Javel. TanTheManTranslator hjelper deg: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13576924 Og du virker veldig oppgitt i det siste, Lillium. Har du skrevet ett eneste innlegg uten rolleyes-smilien? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ok, det er en imposter fra statene Pff, det er da vel en fængørl/fænbåi. Dere er alt for raske med forhåndsdømming! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Litt oppgitt, ja. Sånn går'e når folk tror de kan late som om de er meg, uten å i det hele tatt prøve å gjennomføre det skikkelig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 fargoth, det vet jeg.Jeg snakker ikke om sånn full, mer den metthets-følelsen man får. Jeg liker den følelsen, det samt å pisse hvert 15 minutt hører liksom med.. Jeg blir alltid litt uggen i magen om jeg går rett på vinen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dere er alt for negative *dele ut piper med morotobakk til folka i kafeen* *sette på "Don't Worry, Be Happy" og be alle om å chillaxe 2k med seg* fargoth, jeg har heldigvis større blære enn som så. Klarer å holde meg gjennom 7-8 øl om det skal være det, eller noen flasker vin ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg