Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag puttet jeg en løvetann i nesa. Begynte å blø neseblod på skoleveien hjem og hadde ikke noe papir, så jeg puttet bare en blomst i nesa. Virker ekstremt bra. rant ikke ut en dritt og takket være stilken var den enkel å få ut. Eneste ulempen var vel at jeg måtte kjenne på den blomsterlukta en god stund.

You just won the WTF medall

Lenke til kommentar
Hvor mye koster en 6-pac med cider? (ca)

Jeg kjøper alltid en 6-pack med cider for 29.90 >> svenske kroner << på Svinesund. 3 kr i tillegg for pant. Er vel 30 kroner totalt eller noe... Men det er bare 2,25 %...

Men den er utrolig god.

Har faktisk en slik sixpack i kjøleskapet :p

.. Meeen 2,25% er ikke godt nok for morgendagen. Ihvertfall ikke for min del. Kjøpte selv en flaske vinsaft (Black Tower) på polet i dag, som skal konsumeres sammen med usunne mengder øl =]

Lenke til kommentar
Skal snart levere oppsigelse av leiekontrakt jeg. Gruer meg. :(

Om jeg ikke er tilbake innen kl 20.30 så er jeg sannsynligvis død.

Gi meg en adresse så skal jeg leke personlig torpedo for deg :innocent:

DET er min rolle takk, så ikke prøv deg.

Knakk begge armene på politi ja :!: De er bare mennesker så....

B-real: Forventer og få støtte av deg på Lørdag:D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
I dag puttet jeg en løvetann i nesa. Begynte å blø neseblod på skoleveien hjem og hadde ikke noe papir, så jeg puttet bare en blomst i nesa. Virker ekstremt bra. rant ikke ut en dritt og takket være stilken var den enkel å få ut. Eneste ulempen var vel at jeg måtte kjenne på den blomsterlukta en god stund.

hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så jævlig genialt! Du skulle tatt bilder/filmet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...