Mikkel™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 OH GOD! Satan opera var deilig i forhold til Firefux! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Bruker Opera sjøl... Er ganske fornøyd. Endret 29. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Huff og huff.. Ser jo hvor mye reklame som har dukket opp i det siste her også Har aldri sett så mye som en Google ad på Diskusjon, jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Forumet er jo totalt reklamefritt for de som velger å blokkere slikt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Forumet er jo totalt reklamefritt for de som velger å blokkere slikt. Jeg rensket hele blokkeringslisten min - fortsatt ingen reklame. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eller de som bruker IP.Board Pro http://open.spotify.com/track/2NI37xYZO2rBurOUFs1GCu Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Men det var og godt med en helt ny reinnstalasjon av xp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Forumet er jo totalt reklamefritt for de som velger å blokkere slikt. Jeg rensket hele blokkeringslisten min - fortsatt ingen reklame. Hvilken browser og løsning bruker du? Med firefox og Adblock Plus måtte jeg fikle litt for å få bort den nye raden med reklame som har kommet på nedre venstre side. Kanskje på tide å finne et bedre filter.. Men det var og godt med en helt ny reinnstalasjon av xp Har du laget et image nå da, slik at du slipper å gjøre det igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eller de som bruker IP.Board Pro Yeah, eller IP.Board 2.2.0 =) Slipper til og med å se Feedback-knappen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Men det var og godt med en helt ny reinnstalasjon av xp Har du laget et image nå da, slik at du slipper å gjøre det igjen? Nei men skal hente ned programmet og gjøre det når alt er innstallert Har allerede partisjonen til det klar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 mMmm ... Gjorde seg med en snickers og en kald Fanta nå Er varmt både ute og inne, sola har steika i hele dag og nå blir det slack foran PCen med oppgaveskriving, juhu! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skal snart levere oppsigelse av leiekontrakt jeg. Gruer meg. Om jeg ikke er tilbake innen kl 20.30 så er jeg sannsynligvis død. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skal snart levere oppsigelse av leiekontrakt jeg. Gruer meg. Om jeg ikke er tilbake innen kl 20.30 så er jeg sannsynligvis død. Klar for å ringe purk og ambulanse Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skal snart levere oppsigelse av leiekontrakt jeg. Gruer meg. Om jeg ikke er tilbake innen kl 20.30 så er jeg sannsynligvis død. Gi meg en adresse så skal jeg leke personlig torpedo for deg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det kan du godt gjøre, Mikkel. Hu her brakk begge armene på en politimann i sin ungdom. Og møe annet jeg ikke skal legge ut om her. Får håpe hun ikke sender bikkjene sine på meg. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det kan du godt gjøre, Mikkel. Hu her brakk begge armene på en politimann i sin ungdom. Og møe annet jeg ikke skal legge ut om her. Får håpe hun ikke sender bikkjene sine på meg. Å dæven, og du leier hos henne? Run, Forest, Run! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det kan du godt gjøre, Mikkel. Hu her brakk begge armene på en politimann i sin ungdom. Og møe annet jeg ikke skal legge ut om her. Får håpe hun ikke sender bikkjene sine på meg. holy run to the hills! run for your liiiife! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 I dag puttet jeg en løvetann i nesa. Begynte å blø neseblod på skoleveien hjem og hadde ikke noe papir, så jeg puttet bare en blomst i nesa. Virker ekstremt bra. rant ikke ut en dritt og takket være stilken var den enkel å få ut. Eneste ulempen var vel at jeg måtte kjenne på den blomsterlukta en god stund. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vær så snill og si at du tok et bilde av dette? Det ville gjøre dagen min mye bedre! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 I dag puttet jeg en løvetann i nesa. Begynte å blø neseblod på skoleveien hjem og hadde ikke noe papir, så jeg puttet bare en blomst i nesa. Virker ekstremt bra. rant ikke ut en dritt og takket være stilken var den enkel å få ut. Eneste ulempen var vel at jeg måtte kjenne på den blomsterlukta en god stund. hahaha xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg