Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Familiebilder blir kjedelige når du ser de samme hele tiden. Mye bedre å streame fra nett.
Jeg laster familiebilder fra en lukket torrentside jeg. Har lastet ned 320.77 GB med familiebilder totalt og har en ratio på 10.467. Liker nemlig å dele familiebilder også.
Lenke til kommentar
Streaming av familiebilder gir så dårlig kvalitet, man vil jo gjerne se litt detaljer når man først er i gang.

Har godt nesten helt over til å bare ha familiebilder i 720p/1080p. På familiebilder legger man veldig fort merke til kvalitetsforskjellen.

Det stiller jo også stadig strengere krav til familiemedlemmene, for hver eneste føflekk og lille flik med appelsinhud kommer ekstra godt frem i Full HD. Mer enn en gammel traver fikk sitt nådestøt etter overgangen til HD..
Lenke til kommentar
Streaming av familiebilder gir så dårlig kvalitet, man vil jo gjerne se litt detaljer når man først er i gang.

Har godt nesten helt over til å bare ha familiebilder i 720p/1080p. På familiebilder legger man veldig fort merke til kvalitetsforskjellen.

Pfft, funker fett. Har sikkert noe med båndbredden å gjøre, jeg vil jo ikke se familiebilder i vga oppløsning heller.

 

 

unødvendig quoting på gang ja.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Noen som vet hva som må til for å få spotify til å funke når jeg kjører nettverkskabelen gjennom en bærbar? Får internett, men når eg prøver å logge på spotify kommer det error 404 og noe med firewall.

 

 

Får internett, men når jeg logger på spotify kommer det a firewall may be blocking your internet connection (error 404). Additionaly, you could try to change the currently used proxy settings."

 

Googlet det, men det står bare noe om å slå av anti virus og brannmur, det har jeg gjort.

 

 

Bump, la meg omformulere. Hvordan koble meg til internett ved å gå gjennom en bærbar? Feilfritt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...