Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da skriver læreren i rødt: "Ser du har lært et nytt ord, men har ingen begrep om hva det betyr. LG"

Jeg vet hva det betyr. Jeg ble bare usikker på om det kan brukes i en positiv setning også, ikke bare i negative.

IN YOUR FACE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var Radio Norge!! Jeg meldte meg på generasjonsduellen for noen dager siden, og nå vil de visst ha meg med...imorgen elns. :p

hva går den duellen ut på?

Det går utpå å svare spørsmål, også vinner man premier jeg har valgt ut: Mamma vinner at jeg shiner hele kåken, og jeg vinner betaling av Tysklandstur :p (Dette har jeg bestemt da :roll:)

Lenke til kommentar
Glittertind sin versjon av den sangen er fantastisk.

Jeg må analysere den...

Edit: Hvem sitter nummer var det?

R A D I O 1

Det var jo selvfølgelig en spøk.

Oh good Lord Jesus. Jeg har jo sagt det 100 ganger, og så skal du plutselig stjele alt det slitet jeg har slitt med og quote samen og si det? Det er jo jeg som skal få æren.

Ikke meg du mener?

Lenke til kommentar
Det går utpå å svare spørsmål, også vinner man premier jeg har valgt ut: Mamma vinner at jeg shiner hele kåken, og jeg vinner betaling av Tysklandstur :p (Dette har jeg bestemt da :roll:)

Så, eh, gøy da.

Seff..nå blir jeg jo hørt over det ganske land!

Lenke til kommentar

Så, eh, gøy da.

Hvilken kanal går dette på? og når?

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar

Så, eh, gøy da.

... av taxisjåfører og bussmennesker :)

Hmm, no more Risifrutti =(

Etterpå, skal jeg lage meg spagetti, baconterninger og ostesaus, eller spagetti, bogskinke og ostesaus? Eller kanskje ostesmørbrød med baconterninger? *tenke på mat*

Lenke til kommentar

Så, eh, gøy da.

Hvilken kanal går dette på? og når?

Er på Radio Norge, når vet jeg ikke enda...

Lenke til kommentar

Brododnja...

Prøvde nettopp å sette inn en ny CPU-kjøler, men den var altfor diger, kræsja med køleribbene på hovedkortet, så jeg måtte droppe det. Når jeg da skulle sette på stock-kjølern tror jeg noe gikk gærnt, for ifølge Everest ligger CPU-en min på 110 grader celsius på full load... Tror jeg herpa sensoren :(

Sameboe: Ok :) Keep us posted ;)

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
Spagetti, baconterninger og ostesaus.

Okai! Kan jo ringe søs og spør om hun vil komme på middag =P

Brododnja...

Prøvde nettopp å sette inn en ny CPU-kjøler, men den var altfor diger, kræsja med køleribbene på hovedkortet, så jeg måtte droppe det. Når jeg da skulle sette på stock-kjølern tror jeg noe gikk gærnt, for ifølge Everest ligger CPU-en min på 110 grader celsius på full load... Tror jeg herpa sensoren :(

Du har skifta kjølepasta? Og det er ordentlig kontakt? Har ikke helt troa på at du har klart å hærpe sensoren :)

yay, en ny søt 1U rackserver inn på serverrommet vårt nå. 4 * 2,5" sas-disker. Skal cache oppdateringer av antivirus og windows update ^^

Lenke til kommentar
Spagetti, baconterninger og ostesaus.

Okai! Kan jo ringe søs og spør om hun vil komme på middag =P

Brododnja...

Du har skifta kjølepasta? Og det er ordentlig kontakt? Har ikke helt troa på at du har klart å hærpe sensoren :)

Nei, ha'kke det, men tviler på at denna PCen her drar CPU opp i over 100 grader uten å kortslutte.

Kan heller ikke garantere at det er ordentlig kontakt, stock-kjølern til CPUen min er en av de få tingene i huset mitt som kan få meg til å grine, den er så pain å feste at det svir i øya bare å se på den :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...