Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TøseGuri :love:

Sunniva :love:

Wiciwato :love:

*kremte*

*dobbeltkremt*

Alt det er også sperret.

Da før du nyte stillheten ;)

Jeg har ikke tenkt å høre på musikk nå, for det hadde bare vært flaut. Men jeg tenkte mer på veien hjem igjen jeg..har noen spesielle sanger jeg bare må høre, og tviler på at de spilles på radioen.

Noen som vet hvor jeg kan høre på musikk utenom youtube? Jeg sitter i haugesund, på en bilgreie, og her er alt sperret :(

grooveshark.com

^-^

Den var også sperret...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan høre på musikk utenom youtube? Jeg sitter i haugesund, på en bilgreie, og her er alt sperret :(

MP3-spiller e.l.? Koster ikke mye hvis du bare skal ha noen få sanger du må høre som ikke spilles på radio. Veldig praktisk uansett.

*Hint* Kanin33 :love: *Hint*

Lenke til kommentar

MP3-spiller e.l.? Koster ikke mye hvis du bare skal ha noen få sanger du må høre som ikke spilles på radio. Veldig praktisk uansett.

*Hint* Kanin33 :love: *Hint*

Ja, jeg har det hjemme, men fikk ikke tid til å legge de innpå før jeg drog idag tidli.

Lenke til kommentar

Kanin33 :love:

Nå hører jeg på World, Hold On av Bob Sinclair. Minner meg om sommer og vestlandet =3

Hahah, tok telefonen her på jobb akkurat mens sangen skiftet, og volumet ble mongohøyt i forhold. Så jeg skvatt til og bare "Øøøøøh... hmm... heh.. Hei?" i telefonen XD

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...