Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 DNFK død? *Prøver å gi liv i DNFK igjen* Hva skjer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er tidlig på morran enda da. Jeg fikk forøvrig 5 på en norskprøve nettopp. Første femmeren jeg har fått i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Spennende lesestoff <-- mannen som reddet jorden fra atomkrig. Endret 29. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du kunne kanskje linket direkte til artikkelen og ikke til stumbleupon. Jeg tør ikke bevege meg inn på den siden igjen. Den har tatt fra meg mange timer med søvn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 La meg sitere signaturen min. =) Mao, det ble fikset rett etter at jeg la ut linken. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Besvarelsen vil ta opp hvordan miljøorganisasjoner, både lokalt, nasjonalt og internasjonalt kan påvirke regjeringens bestemmelser i miljøpolitikken. " Dette er jo bare utrolig festlig å sitte og skrive om en hel dag! Lurer på hvor jeg la ordforrådet mitt da jeg sto opp i dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 *snip* ... Lurer på hvor jeg la ordforrådet mitt da jeg sto opp i dag. Du har ihvertfall ikke gitt det til meg, for mitt minker, virker det som. *gjespe* For sein på jobb, hurra \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen folkens:) God morgen ja. Wie Geht's? Sitter på NAV-kurs igjen. Så langt har vi hatt om dagens arbeidsmarked. Faktisk så var det litt interresant. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) God morgen, fluesopp. Sovet godt? Begynner og bedre seg nå så går det som jeg planlag for litt over 2 uker siden så får jeg sovet perfekt natten til lørdag:D( har gått av en medisin, derfor søvntrøbbel ) Du da? Endret 29. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen, fluesopp. Sovet godt? Begynner og bedre seg nå så går det som jeg planlag for litt over 2 uker siden så får jeg sovet perfekt natten til lørdag:D( har gått av en medisin, derfor søvntrøbbel ) Du da? Sov faktisk veldig tungt i natt. Våkna opp og gleda meg til å komme hjem igjen et par små timer etterpå. Så, nå er jeg hjemme. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva liker du og gjøre? Vet at det er standard spørsmål, men det får ihvertfall meg til og forstå bedre hva du liker:) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tror jeg bare skal sette meg ned, høre på Queen, og spille litt poker på facebook. Kanskje med litt å knaske på og? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det mulig å bytte fastlege? Er en måneds ventetid hos min. Og hvordan gjør eg det da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det mulig å bytte fastlege? Er en måneds ventetid hos min.Og hvordan gjør eg det da? Søke på google etter "bytte fastlege" ga meg dette: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...visloginside.do Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det mulig å bytte fastlege? Er en måneds ventetid hos min.Og hvordan gjør eg det da? Fastlege kan du bytte over internett. Her: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...visloginside.doDa får du ny fastlege fra den første dagen i påfølgende måned. Så om du tar det i dag eller i morgen så har du ny fastlege fra mandag. (egentlig fredag, men det er jo helligdag). Du kan også ta turen til NAV og bytte der. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Go' morn folkens! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som vet hvor jeg kan høre på musikk utenom youtube? Jeg sitter i haugesund, på en bilgreie, og her er alt sperret Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som vet hvor jeg kan høre på musikk utenom youtube? Jeg sitter i haugesund, på en bilgreie, og her er alt sperret LastFM Spotify NRK.no kjører vel stream av radioen. Samme gjør vel også P4 om jeg husker. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Spotify, hvis du har konto der. Oww, Lars var raskere på avtrekkeren enn meg. Endret 29. april 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg