Freedom1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det var da voldsomt til skjellsord Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Minner meg om Elling. Elling er kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Minner meg om Elling. Elling er kos. Ikke som person. Men filmen er kos ja. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Larry fra curb your enthusiasm minner meg skummelt mye om meg selv.Kjenner meg altfor godt igjen. Alvorlig? Han er en egostisk, urimelig, paranoid, utålmodig og hevngjerrig drittsekk. As I said. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Minner meg om Elling. Elling er kos. Ikke som person. Men filmen er kos ja. Synes alle filmene er kos jeg. -------- Ubuntu på EEE-en. Fornøyd nå, Gap? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ubuntu på EEE-en. Fornøyd nå, Gap? Fornøyd? Jeg fikk nettopp "Song Failed" på encore-låten min! Så, nei, men fint at du har tatt i bruk Ubuntu. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nei, man kan aldri bli fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Nei, man kan aldri bli fornøyd. Hun er da tross alt en jente. (ja,det var en spøk) Endret 29. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ubuntu? Av alle ting ... Det er jo nesten like ille som skole-linux. Gå for noe ordentlig, gutt, så kanskje du blir mann også! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Andre som opplever at prisguiden til tider er ufattelig treig? Går sakte og skifte sider og sånt. Men å gå inn på ett objekt er helt umulig til tider. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Drev og skulle sjekke noe der pga. jeg selger noe på bruktm. og det gikk treeegt pluss at det kom opp "error blabla" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ubuntu? Av alle ting ...Det er jo nesten like ille som skole-linux. Gå for noe ordentlig, gutt, så kanskje du blir mann også! Bedre forslag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Vil du ha hår på pungen kjører du Arch linux. http://wiki.archlinux.org/index.php/Main_Page "DON'T PANIC! The Arch Linux system is assembled by the user, from the shell, using basic command line tools. This is The Arch Way. Unlike the more rigid structures of other distributions and installers, there are no default environments nor configurations chosen for you. From the command line, you will add packages from the Arch repositories using the pacman tool via your internet connection and manually configure your installation by editing text files until your system is customized to your requirements. This method allows for maximum flexibility, choice, and system resource control from the base up. Arch Linux is aimed at competent GNU/Linux users who desire minimal 'code separation' from their machine." Drit i om det står "competent gnu/linux users", du kan gjøre komplett install ved å følge beginner's guide. Endret 29. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Drit i om det står "competent gnu/linux users", du kan gjøre komplett install ved å følge beginner's guide. Og med det forsvinner mye av poenget. Ellers vil jeg anbefale Våre demoner. Herlig album, men om du ikke alt har kjøpt det må du nok ut med en dugelig sum på Finn. np: Prosessen by Kaizers Orchestra from Våre demoner Endret 29. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har prøvd Arch før, men orker ikke å styre med kommandoer og greier. Holder meg til Ubuntu som funker ut av boksen med EEE-en min. Nå er det natt! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Teit du er da gap. Er helt blakk og får ikke penger før i neste uke, da selges jo ikke VD lenger. Anywho, natta. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Teit du er da gap. Er helt blakk og får ikke penger før i neste uke, da selges jo ikke VD lenger. Du får trøste deg med at det ville vært for sent om du så hadde fått penger idag. Hørte på Platekompaniet at at det er ikke flere eksemplarer å oppdrive i hele Norge. Jeg skulle kjøpt flere. Endret 29. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det var jo bare 3000, men lastet det ned. Og likte det ikke så veldig godt nå. Spolte bare gjennom litt her og der. Og die polizei var stygg jo. Mye bedre live. Pappa kjøpte det hvertfall, får bare vente til han går under før eg eier en. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hahahahah! Latterligere folkeslag skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg