SVD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hvorfor ha noe som sier wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeiiiiii når en kan ha noe som sier wrrrrrrrroooooooooowwwwwwwwwoooooooooooooooooooooom Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. Harharharharleyharharharleyharharharharleyharleyharleyharleyharharharharley.. Difference - can you see it? Nei Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy uansett hvem vil ha harley da? sier jo plutt plutt plutt! Endret 28. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Cashback. It's a story about a guy who takes a job at a grocery store where he works the graveyard shift because he has insomnia because his girlfriend left him. He gets so bored he learns to stop time and uses this ability to undress women in the grocery store and draw them. Ser du kortfilmen eller spillefilmen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden. +1 Det er en gutt (!??!?!!??!??.....!??!?????!??!??.....!???!????!?!?!!??!!?!??!?!?................!!??!!!!?!?!!!??!?!??!?!) i klassen min som er så sinnsykt opptatt av Paradise Motel. Hver gang jentene begynner praten og tjaten om "ahh, robin er så kjekk, idag skal de ha sex i senga, imens martha ser på!! ahhhh", da hopper jammen meg gutten inn i samtalen og sier "å, her føler jeg meg hjemme" med en lysten stemme. Kan bare ikke fordra når GUTTER snakker om det JENTER skal snakke om. Han er like ivrig med Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer og Home and Away og. Hvor kan det ha gått galt? Da vil du hate meg Kjoler, følelser, kjekke gutter, ansiktsmaske, sko og hva det skal være av ting som visstnok er typisk jentete Du er vel for å regne forumets offisielle gutt i kjole (no offense) Endret 28. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor ha noe som sier wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeiiiiii når en kan ha noe som sier wrrrrrrrroooooooooowwwwwwwwwoooooooooooooooooooooom Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. Harharharharleyharharharleyharharharharleyharleyharleyharleyharharharharley.. Difference - can you see it? Hoooooooooooooooooooooooooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Her er det spamme-hour? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Cashback. It's a story about a guy who takes a job at a grocery store where he works the graveyard shift because he has insomnia because his girlfriend left him. He gets so bored he learns to stop time and uses this ability to undress women in the grocery store and draw them. Ser du kortfilmen eller spillefilmen? Spillefilmen, visste ikke at det var en kortfilm som kom to år før før etter at jeg hadde kjøpt filmen. SpecialForce, none taken Jeg liker heller å se på meg som et av forumets mange gåter. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lulz Jeg skrev på Facern: *navnet mitt* har fått svineinfluensa. Kusina mi klikka. I vinkel ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ SAP LOL? ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ Endret 28. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tror jeg må faktisk se en episode av paradice hotel nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 LulzJeg skrev på Facern: *navnet mitt* har fått svineinfluensa. Kusina mi klikka. I vinkel ^^ haha. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ SAP LOL? ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ Jonas har ikke varmtvann. Han har faktisk ikke kaldt vann som erstatning der varmtvannet ofte er. Vrir man krana på varmt kommer det ingenting ut. Vær så snill, kan noen vekke meg fra denne dårlige drømmen nå? FUCK ME! ARGH! :< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lawl, jeg ser Pokémon 3. Skulle se Totally Fucked Up. Lurer på hva som gikk feil der Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som kan gi meg link til juss forumet? Finner det ikke >.< Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som kan gi meg link til juss forumet? Finner det ikke >.< Samfunn -> Juss Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=338 redigert: Slooooow! Endret 28. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som kan gi meg link til juss forumet? Finner det ikke >.< Hva i all verden skal du der? Rimelig sikker på at det ligger under Samfunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg