j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden. Derfor laster man ned. Jeg tror jeg skal begynne på 'Mad Men' i dag. Du er meg for to dager siden. Jeg har ikke TV, og er veldig fornøyd med det =D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Venter fortsatt på ett "Er såå stolt av deg"-innlegg, Herman. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Herregud, denne filmen har mye pupper. Og generelt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Herregud, denne filmen har mye pupper. Og generelt name? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Cashback. Ble anbefalt den fra et annet forum jeg henger på Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Venter fortsatt på ett "Er såå stolt av deg"-innlegg, Herman. Neida. Seriøst. Ehm. Endret 28. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 PARADISE HOTEL! <3<3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) PARADISE HOTEL! <3<3 Det utsagnet minner meg om jevnaldrene tøser i pararellklassene (er flau over å være såpass ung) som starter skoledagen med "Så du Petter i går eller?!?! FY FAAAAAAEN! HAN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEILIG OMFFFFFFGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!" "JA herreGEEEWD! Sinnsykt deilig han er!" Det har skjedd to ganger hittil. Begge gangene jeg ventet på at det skulle ringe inn til første timen i gangen. Kan forøvrig legge til at jeg ikke har besøkt den gangen etter det har skjedd, og forklaringen er enkel nok. Endret 28. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Cashback. It's a story about a guy who takes a job at a grocery store where he works the graveyard shift because he has insomnia because his girlfriend left him. He gets so bored he learns to stop time and uses this ability to undress women in the grocery store and draw them. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det er en gutt (!??!?!!??!??.....!??!?????!??!??.....!???!????!?!?!!??!!?!??!?!?................!!??!!!!?!?!!!??!?!??!?!) i klassen min som er så sinnsykt opptatt av Paradise Motel. Hver gang jentene begynner praten og tjaten om "ahh, robin er så kjekk, idag skal de ha sex i senga, imens martha ser på!! ahhhh", da hopper jammen meg gutten inn i samtalen og sier "å, her føler jeg meg hjemme" med en lysten stemme. Kan bare ikke fordra når GUTTER snakker om det JENTER skal snakke om. Han er like ivrig med Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer og Home and Away og. Hvor kan det ha gått galt? Endret 28. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er en gutt (!??!?!!??!??.....!??!?????!??!??.....!???!????!?!?!!??!!?!??!?!?................!!??!!!!?!?!!!??!?!??!?!) i klassen min som er så sinnsykt opptatt av Paradise Motel. Hver gang jentene begynner praten og tjaten om "ahh, robin er så kjekk, idag skal de ha sex i senga, imens martha ser på!! ahhhh", da hopper jammen meg gutten inn i samtalen og sier "å, her føler jeg meg hjemme" med en lysten stemme. Kan bare ikke fordra når GUTTER snakker om det JENTER skal snakke om. Han er like ivrig med Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer og Home and Away og. Hvor kan det ha gått galt? Jeg likte Frustrerte fruer overraskende godt før. Med tanke på hvor mannlig jeg var og er, mener jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 wiciwato: Gutten har jo ikke smak. Han har misset Sex And The City Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er en gutt (!??!?!!??!??.....!??!?????!??!??.....!???!????!?!?!!??!!?!??!?!?................!!??!!!!?!?!!!??!?!??!?!) i klassen min som er så sinnsykt opptatt av Paradise Motel. Hver gang jentene begynner praten og tjaten om "ahh, robin er så kjekk, idag skal de ha sex i senga, imens martha ser på!! ahhhh", da hopper jammen meg gutten inn i samtalen og sier "å, her føler jeg meg hjemme" med en lysten stemme. Kan bare ikke fordra når GUTTER snakker om det JENTER skal snakke om. Han er like ivrig med Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer og Home and Away og. Hvor kan det ha gått galt? Da vil du hate meg Kjoler, følelser, kjekke gutter, ansiktsmaske, sko og hva det skal være av ting som visstnok er typisk jentete Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da vil du hate meg Kjoler, følelser, kjekke gutter, ansiktsmaske, sko og hva det skal være av ting som visstnok er typisk jentete :P:P:P:P:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jojo, Frustrerte Fruer er vel greit nok, og selv om jeg ikke kan forstå meg på Hotel Cæsar bare fordi de snakker om business, jobb, karriere hele tiden, så er vel det greit nok det og. Men når han er så ivrig i en diskusjon som handler om PARADISE HOTEL hvor det er ekle, sossete gutter som skal klå på oversminkede, silikon-berter som har sex på kommando...Da...Da blir det litt for teit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 PARADISE HOTEL! <3<3 Det utsagnet minner meg om jevnaldrene tøser i pararellklassene (er flau over å være såpass ung) som starter skoledagen med "Så du Petter i går eller?!?! FY FAAAAAAEN! HAN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEILIG OMFFFFFFGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!" "JA herreGEEEWD! Sinnsykt deilig han er!" Det har skjedd to ganger hittil. Begge gangene jeg ventet på at det skulle ringe inn til første timen i gangen. Kan forøvrig legge til at jeg ikke har besøkt den gangen etter det har skjedd, og forklaringen er enkel nok. Petter EEER jo bare sinnsykt råååå da, du kan ikke klandre dem Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor ha noe som sier wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeiiiiii når en kan ha noe som sier wrrrrrrrroooooooooowwwwwwwwwoooooooooooooooooooooom Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. Harharharharleyharharharleyharharharharleyharleyharleyharleyharharharharley.. Difference - can you see it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg