sida Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 paradise @ tv3 . idag blir d liv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Se der ja ... Nå ligger jeg i senga, ser britisk film med 18-årsgrense og sexy c-film-plott og har laptop på fanget ^^ Alt som mangler er ei søt jente, men det kommer når det kommer og for øyeblikket er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 paradise @ tv3 . idag blir d liv Vær så snill og ta med deg den setningen der til en helt annen plass, sikkert ikke så mange som følger med på det her. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 PARADISE HOTEL? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå skal jeg ut og jogge! fy faen! Jeg kondolerer. Ja, vi får vel bare begynne å kle på oss de sorte finklærne. Back! Løp 7-8 km til en kompis, med en annen kompis. Moro å løpe til dem du sjelden møter bortsett fra helger/LAN ^^ Sliten? Ja! nettopp dusjet, og nå kan jeg sitte her med goood grunn, mens dere derimot, bør skamme dere! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Takk, endelig noen som er enig med meg edit: Ment til MasterOfColours Endret 28. april 2009 av clvn Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Nå skal jeg ut og jogge! fy faen! Jeg kondolerer. Ja, vi får vel bare begynne å kle på oss de sorte finklærne. Back! Løp 7-8 km til en kompis, med en annen kompis. Moro å løpe til dem du sjelden møter bortsett fra helger/LAN ^^ Sliten? Ja! nettopp dusjet, og nå kan jeg sitte her med goood grunn, mens dere derimot, bør skamme dere! Det er bra det! Fint at vi huleboere kan komme oss ut og ha oss litt god gammeldags aktivitet. Endret 28. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Takk, endelig noen som er enig med meg edit: Ment til MasterOfColours Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg fikk spontant lyst på pai. *traske ned å se hva man har av ingredienser* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Står en ost-og-pølse-pai på kjøkkenet her Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå skal jeg ut og jogge! fy faen! Jeg kondolerer. Ja, vi får vel bare begynne å kle på oss de sorte finklærne. Back! Løp 7-8 km til en kompis, med en annen kompis. Moro å løpe til dem du sjelden møter bortsett fra helger/LAN ^^ Sliten? Ja! nettopp dusjet, og nå kan jeg sitte her med goood grunn, mens dere derimot, bør skamme dere! Det er bra det! Fint at vi huleboere kan komme oss ut og ha oss litt god gammeldags aktivitet. Skal vi starte Den Store Joggetråden? Forventer et helt oppsett om jogging fra deg nå! Hah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Neineinei, "3D-mølla - alt som omhandler jogging". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 PARADISE HOTEL? +1 Om nom nom, pistasjnøtter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden. Hvor har du det i fra? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden. Derfor laster man ned. Jeg tror jeg skal begynne på 'Mad Men' i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Går ut fra at hu har sett det, oppdaga hvor søppel det er, slutta å se det og generelt slutta å bruke TVen som en flink pike. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå skal jeg ut og jogge! fy faen! Jeg kondolerer. Ja, vi får vel bare begynne å kle på oss de sorte finklærne. Back! Løp 7-8 km til en kompis, med en annen kompis. Moro å løpe til dem du sjelden møter bortsett fra helger/LAN ^^ Sliten? Ja! nettopp dusjet, og nå kan jeg sitte her med goood grunn, mens dere derimot, bør skamme dere! Det er bra det! Fint at vi huleboere kan komme oss ut og ha oss litt god gammeldags aktivitet. Skal vi starte Den Store Joggetråden? Forventer et helt oppsett om jogging fra deg nå! Hah! Ja, vet du hva, la oss gjøre det! La...oss....gjøre....det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg