L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten Lurer på når folk skal skjønne det der? Må være det mest stillte spørsmålet på forumet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Man fikk noen poster her i går, før de skrudde det av. Forsvant de fra post-counten igjen? Eller ble de stående? De postene man skrev før det ble skrudd av. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten FAEN!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om jeg skal mekke sjokolade-moussé når jeg får stipend (om jeg får det)... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mja. Ikke egentlig. Ene av dem minna litt om deg, når jeg tenker meg om. Ikke noe fornuftig og minner om meg... Er det nå jeg skal bli fornærmet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.spikedhumor.com/articles/137063..._on_Reggie.html HER ER DEN! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvor?!11 Nærme meg og for den saks skyld. Eller .. jeg bor veldig nærme Oslo da. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om jeg skal mekke sjokolade-moussé når jeg får stipend (om jeg får det)... Det hadde jeg lett gjort om jeg var deg, lenge siden jeg har spist det nå Oh, det er digg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten Lurer på når folk skal skjønne det der? Må være det mest stillte spørsmålet på forumet Sannsynligvis, jeg har også sett egne tråder om det. "Når jeg poster får jeg ikke høyere tall. Er det noe jeg kan gjøre på innstillinger? Edit: Se, jeg fikk det på denne tråden heller?!?!?" Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rart, den Daim twisten jeg spiste nå smakte lakris Må vere det mest saklige hittil!!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det eneste positive med å få kreft er jo at man fort merker seg alle som bryr seg om deg. Er jo så vanlig at man blir tatt for gitt, men om man får varsel om at noen man er glad i trolig dør innen uker så kommer det jo reaksjoner. Når man blir syk er det jo det som er mest bryderi og mest positivt. Det er tungt å se at de rundt en engster seg ihjel fordi man selv er syk, men samtidig får man opp øynene for at det faktisk er mange mennesker der ute som bryr seg om en. Ja, du har et poeng der, jeg tror egentlig ikke at jeg ville satt stor pris på all oppmerksomheten jeg hadde fått om jeg led av en slik sykdom som ville ta livet mitt om kort tid, det er fint å sovne stille inn med viten om at det er noen der ute som bryr seg om deg. Det er viktig for meg. Det er vel slik at man gjennom sorgfulle hendelser lærer seg å sette ekstra god pris på det gode i livet. Alle må igjennom det en eller annen gang, ingen slipper unna uten å se sin nærmeste forsvinne, men de vil aldri bli helt borte, fordi jeg vil alltid huske dem.. Minstemann har for ordens skyld begynt å mase om at han ønsker seg en lillesøster. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak om jeg skulle oppdra en jente, da måtte balltre annskaffes for å jage vekk beilerne de første 25-30 årene.... Hehe, ja.. Kunne nok vært en fordel med noe slikt, selv om første 25-30 årene var noe hardt å ta i Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 mushi: Vil ikke si at jeg mishandla ham heller.Ikke det jeg vet i alle fall. bolle/cognac-glass vil jeg kalle misshandling. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rart, den Daim twisten jeg spiste nå smakte lakris Må vere det mest saklige hittil!!! Det var i alle fall den første posten i denne tråden som ga litt mening. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten FAEN!!! Det er noen folk som hadde hatt ekstremt mange poster om OT hadde teltes. Vi bør være glad for at det ikke gjør det. Har er det så mye som er så lite konstruktivt og så mange meningsløse innlegg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mja. Ikke egentlig. Ene av dem minna litt om deg, når jeg tenker meg om. Ikke noe fornuftig og minner om meg... Er det nå jeg skal bli fornærmet? Det var en kampfiskting om det var en trøst? x) Den var ikke så veldig kampete av seg da, døde omtrent med det samme en eller annen slapp min brors kampfisk oppi samme bollen. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Lurer på om jeg skal mekke sjokolade-moussé når jeg får stipend (om jeg får det)... Det hadde jeg lett gjort om jeg var deg, lenge siden jeg har spist det nå Oh, det er digg Ja, begynner å bli en stund siden sist jeg laget det selv. I alle fall ordentlig og ikke fra pulver i pose. Flere år tror jeg, er vel snart to år siden sist jeg spiste det også. Må jeg rette på. edit: mushi, jeg kan forstå cognac-glass, men hvorfor bolle? Den levde der i to år, de første månedene med min søsters fisk (som vi fant på gulvet en dag), og var frisk og rask til den døde av alderdom (antok vi) i en alder av 4,5 år. Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 mushi: Vil ikke si at jeg mishandla ham heller.Ikke det jeg vet i alle fall. bolle/cognac-glass vil jeg kalle misshandling. Har ikkje du gått på skule eller? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvor?!11 Nærme meg og for den saks skyld. Eller .. jeg bor veldig nærme Oslo da. Du bor? Lindeberg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.spikedhumor.com/articles/137063..._on_Reggie.html HER ER DEN! Den der er så sinnsykt morsom... ler så jeg triller. Sånn hadde jeg også behandla de som prøvde seg på dattera mi om jeg hadde en Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 HEHE. PULVER I POSE. Seriøst, finn noe interessant å prate om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg