b-real Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 OTC så jo litt spennende ut da... Lenke til kommentar
SVD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Stakkar kuk kano. Han fikk kanskje plutselig lyst på å starte karrieren sin, og så avviser dere han bare rett vest. Han er kanskje litt uheldig med navn, men gi trollet en sjanse da! Han må vel bare igjennom ilddåpen som de fleste andre. Det er det som skiller klinten fra hveten, og er det noe tæl i ham så holder han ut til han havner over kneiken. Har ikke vært igjennom noen ilddåp jeg Eller så var den så slapp at jeg ikke la merke til den. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvordan ville Odd Nordstoga sagt: Jeg liker pannekaker ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel litt random det der. Noen sklir rett igjennom, andre blir møtt med sure sild i lang tid. Du har tydeligvis vert heldig. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det er vel litt random det der. Noen sklir rett igjennom, andre blir møtt med sure sild i lang tid. Du har tydeligvis vert heldig. Du mener jeg har vært heldig fordi jeg skulle vært støtt ut for lenge siden? Endret 28. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 OTC så jo litt spennende ut da... Jeg ligger i båsen til VIP TATTOO hele Lørdag så bare sprett bortom og si hei:D Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel litt random det der. Noen sklir rett igjennom, andre blir møtt med sure sild i lang tid. Du har tydeligvis vert heldig. Du mener jeg har vært heldig fordi jeg skulle vært støtt ut for lenge siden? Du har ikke vært så heldig, jeg hater deg jo. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kjenner du SVD, Wici? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 OTC så jo litt spennende ut da... Jeg ligger i båsen til VIP TATTOO hele Lørdag så bare sprett bortom og si hei:D Ligger you say? I am intrigued Lenke til kommentar
SVD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel litt random det der. Noen sklir rett igjennom, andre blir møtt med sure sild i lang tid. Du har tydeligvis vert heldig. Du mener jeg har vært heldig fordi jeg skulle vært støtt ut for lenge siden? Du har ikke vært så heldig, jeg hater deg jo. Daså kan jeg pøve den selvmordsmetoden som var nevt for litt siden, i selvmordsbrevet skal jeg si at det var Wiciwato på Diskusjon.no sin skyld Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg var her før alle dere andre, så jeg har aldri vært gjennom noenting Men har sett noen DNFK-bøller komme og gå/bli banna i min tid, ja. Endret 28. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 *koooz på b-real* dama di syns og jeg er tøff. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Japp, jeg er veldig tøff<3. Særlig i BG's. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 OTC så jo litt spennende ut da... Jeg ligger i båsen til VIP TATTOO hele Lørdag så bare sprett bortom og si hei:D Ligger you say? I am intrigued Blir hele leggen så at jeg ligger tror jeg er best, ellers må han sitter på knærne :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Æsj, jeg liker ikke at dere liker wow ._. Haha, jeg har fått rosa lysdioder i dag. Og så har huseier fiksa persiennefester, så de skal opp om en times tid. Life iz guud Lenke til kommentar
SVD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Æsj, jeg liker ikke at dere liker wow ._. +20 Haha, jeg har fått rosa lysdioder i dag. Og så har huseier fiksa persiennefester, så de skal opp om en times tid. Life iz guud -30 Endret 28. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Man er fortsatt glad i ungen sin, selv om den spiser bajs. i<3u2lixz, kitteh =P Endret 28. april 2009 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg