Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
@ Egil: Er ferdig 2. Men jeg hadde tenkt å kanskje komme innom en tur før jeg går hjem da :)

Pffft. Du hadde ikke tenkt på det i det hele tatt før jeg nevnte det her nå!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Det er helt rart hvordan bursdag, jul og lignende liksom dør litt når du blir eldre. Har bursdag idag, men har overhodet ikke hatt sommerfugler i magen :( Kjipe greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Yay.... Hipp hurra :thumbdown:

Men men. Greit å omsider få et anslagsvis mennesker med like liten musikkidentitet som en gjennomsnittlig 11-åring samlet under samme tak.

--------------------------------

Angående bursdag: Fattern ble 50år i fjor og mange rundt om bygda tolket det som de selv ville ha gjort og nærmest kondolerte han og spurte om det var tungt å bli såpass gammel. Selv var han jo råglad for å i det hele tatt ha fått blitt så gammel og fryder seg for hvert år eldre han blir.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Olababe: Gratulerer med dagen=)

Ikke se på det og bli eldre som negativt;)

OMG, ikke sitt her og skriv at du begynner og eldres:P

Nyt 16-dagen din og kom tilbake om 10 år;)

æhæ, synes ikke det er negativt å bli eldre, men dreper jo litt av gleden når det ikke killer i magen når du legger deg om kvelden og vet at om 9 timer er du 1 år gamlere :/

Skal prøve å nyte dagen, men er jævla sjuk :p Er nesten 20 grader i skyggen ut da, så skal legge meg i sola en time eller to ;)

Lenke til kommentar
Olababe: Gratulerer med dagen=)

Ikke se på det og bli eldre som negativt;)

OMG, ikke sitt her og skriv at du begynner og eldres:P

Nyt 16-dagen din og kom tilbake om 10 år;)

æhæ, synes ikke det er negativt å bli eldre, men dreper jo litt av gleden når det ikke killer i magen når du legger deg om kvelden og vet at om 9 timer er du 1 år gamlere :/

Skal prøve å nyte dagen, men er jævla sjuk :p Er nesten 20 grader i skyggen ut da, så skal legge meg i sola en time eller to ;)

Vet hvordan det er, etterhvert så setter man pris på årene og hva de gir :thumbup:

Ps: Fy fa,, for noe piss :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...