Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ble jeg ferdig med Elite Four på Pokémon Blue for første gang på mange år. Det var skuffende lett, men ganske koselig. :p

Edit: Skal jeg begynne på Gold eller Silver, j/n?

Hehe, jeg tok Elite Four for mange år siden. Begynn med Gold nå.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg tok Elite Four for mange år siden. Begynn med Gold nå.

Ja, jeg har gjort det før, men det er lenge siden. Siden det er to j og ingen n så langt begynner jeg på Gold nå. ^^

Okei, jeg har tenkt i noen sekunder. Høres Meganium, Crobat, Poliwrath, Ampharos, Ho-Oh/Lugia og en til bra ut som team på slutten av spillet? De fire første får man tidlig i spillet (eller, nedgraderingene deres) og Ho-Oh og Lugia er i høy level når man får dem. Har noen forslag til hvem den siste skal være?

/Nerde

Lenke til kommentar

@Bytex: Jeg kommer nok ikke til å sette meg fast, har spilt disse før også. Spørsmålet mitt var mer hvis noen kom på en god og ikke teit pokémon i farta. ^^ Takk likevel, og jeg skal se om jeg finner ut hvem den siste skal være på den siden (som jeg forøvrig vet om, men greit å bli minnet på ting).

Lenke til kommentar
@Bytex: Jeg kommer nok ikke til å sette meg fast, har spilt disse før også. Spørsmålet mitt var mer hvis noen kom på en god og ikke teit pokémon i farta. ^^ Takk likevel, og jeg skal se om jeg finner ut hvem den siste skal være på den siden (som jeg forøvrig vet om, men greit å bli minnet på ting).

Jeg var teit og levlet èn pokemon til 80 før jeg tok leaguen :p

En pokemon på lvl 80 + 5 andre lowbies og jeg fikk et par-20 levler pr gang jeg tok dem :p

Sånn levlet jeg mine nye pokemon xD

Lenke til kommentar
Hmm... Lurer på om jeg muligens må få kalibrert skjermen på pcen min snart, for alt som egentlig skal være lysegrått har fått et ubehagelig rosa-stikk.

Jeg tror, innerst inne, at du liker rosaskjæret i skjermen =)

@fluesopp: Morgen!

Lenke til kommentar
Hmm... Lurer på om jeg muligens må få kalibrert skjermen på pcen min snart, for alt som egentlig skal være lysegrått har fått et ubehagelig rosa-stikk.

Jeg tror, innerst inne, at du liker rosaskjæret i skjermen =)

Er nok ikke så typisk jente at jeg foretrekker rosa :p

Ser ikke noe til det nå da... Ser nesten ingenting, for nå sitter vi ute i sola og har time i og med at det er så fint vær :)

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@Cinque:

Tror det er Terje som har kalibratoren nå, hvis ikke er det Ken. Og han er nok alt for opptatt med fotograferinga til Korslaget. Men skal høre med Terje eller kanskje Linda om de vet noe om hvor den befinner seg.

Gi beskjed dersom du er ferdig tidligere i dag da, så slipper jeg å sitte forgjeves å vente på deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...