Bytex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Vel, i 1996-filmen ser han i det minste ut som Fantomet i serien. Men det her greiene så forferdelig ut. Endret 28. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå ble jeg ferdig med Elite Four på Pokémon Blue for første gang på mange år. Det var skuffende lett, men ganske koselig. Edit: Skal jeg begynne på Gold eller Silver, j/n? Hehe, jeg tok Elite Four for mange år siden. Begynn med Gold nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, i 1996-filmen ser han i det minste ut som Fantomet i serien. Men det her greiene så forferdelig ut. Sant, sant. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hehe, jeg tok Elite Four for mange år siden. Begynn med Gold nå. Ja, jeg har gjort det før, men det er lenge siden. Siden det er to j og ingen n så langt begynner jeg på Gold nå. ^^ Okei, jeg har tenkt i noen sekunder. Høres Meganium, Crobat, Poliwrath, Ampharos, Ho-Oh/Lugia og en til bra ut som team på slutten av spillet? De fire første får man tidlig i spillet (eller, nedgraderingene deres) og Ho-Oh og Lugia er i høy level når man får dem. Har noen forslag til hvem den siste skal være? /Nerde Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Der kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Jeg spilte myyye Blue og Yellow. Gold spilte jeg bare litt engang iblandt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Er jo haugevis av FAQs og walkthroughs på http://www.gamefaqs.com. Les der hvis du sitter fast. Endret 28. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 @Bytex: Jeg kommer nok ikke til å sette meg fast, har spilt disse før også. Spørsmålet mitt var mer hvis noen kom på en god og ikke teit pokémon i farta. ^^ Takk likevel, og jeg skal se om jeg finner ut hvem den siste skal være på den siden (som jeg forøvrig vet om, men greit å bli minnet på ting). Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 @Bytex: Jeg kommer nok ikke til å sette meg fast, har spilt disse før også. Spørsmålet mitt var mer hvis noen kom på en god og ikke teit pokémon i farta. ^^ Takk likevel, og jeg skal se om jeg finner ut hvem den siste skal være på den siden (som jeg forøvrig vet om, men greit å bli minnet på ting). Jeg var teit og levlet èn pokemon til 80 før jeg tok leaguen En pokemon på lvl 80 + 5 andre lowbies og jeg fikk et par-20 levler pr gang jeg tok dem Sånn levlet jeg mine nye pokemon xD Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Indeed. Men omg, nei! http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=8231 Drit i å herp Fantomet mer :| Jeg vokste opp med Fantomet! Kan de ikke bare gå inn for å lage en ordentlig film om Fantomet? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hæhæ, jeg må gjøre noe idag. Jeg er rastløs og rotløs. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hmm... Lurer på om jeg muligens må få kalibrert skjermen på pcen min snart, for alt som egentlig skal være lysegrått har fått et ubehagelig rosa-stikk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen folkens Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hmm... Lurer på om jeg muligens må få kalibrert skjermen på pcen min snart, for alt som egentlig skal være lysegrått har fått et ubehagelig rosa-stikk. Jeg tror, innerst inne, at du liker rosaskjæret i skjermen =) @fluesopp: Morgen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Blitt den nye homse-testen det, rosa istedenfor grått. Ikke noe og skamme seg over Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen, fluesopp. Drømt masse søtt om meg i natt? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hmm... Lurer på om jeg muligens må få kalibrert skjermen på pcen min snart, for alt som egentlig skal være lysegrått har fått et ubehagelig rosa-stikk. Jeg tror, innerst inne, at du liker rosaskjæret i skjermen =) Er nok ikke så typisk jente at jeg foretrekker rosa Ser ikke noe til det nå da... Ser nesten ingenting, for nå sitter vi ute i sola og har time i og med at det er så fint vær Endret 28. april 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Njaa, masse mareritt pga. abstinensene...men har begynt og gi seg nå. Drømte at en kakkerlakk ville date meg..noe i den duren:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Drømte at en kakkerlakk ville date meg..noe i den duren:PJeg VISSTE du drømte om meg! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 :!: Søtnosen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 @Cinque: Tror det er Terje som har kalibratoren nå, hvis ikke er det Ken. Og han er nok alt for opptatt med fotograferinga til Korslaget. Men skal høre med Terje eller kanskje Linda om de vet noe om hvor den befinner seg. Gi beskjed dersom du er ferdig tidligere i dag da, så slipper jeg å sitte forgjeves å vente på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg