Kverulantus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Clvn! Noen sjanse om å kunne få åpnet skype og/eller msn yet? Blir så ensomt her på kontoret =( Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Og FFFFFFFFUUUUUUUUUU, jeg har ikke spist frokost enda. Utsetter det, orker ikke noe av maten på kiosken her. Får spise når jeg skal på jobb. Du klager så mye på maten på denne tiden av dagen (hele to ganger som jeg har sett!) at du bør ta med mat selv. Den metoden var en smule forstyrrende. Deg liker jeg, clvn. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har jo aldri tid til sånt tull! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Og FFFFFFFFUUUUUUUUUU, jeg har ikke spist frokost enda. Utsetter det, orker ikke noe av maten på kiosken her. Får spise når jeg skal på jobb. Du klager så mye på maten på denne tiden av dagen (hele to ganger som jeg har sett!) at du bør ta med mat selv. Den metoden var en smule forstyrrende. Deg liker jeg, clvn. ^^ Jeg hadde heller gått for å feste ringer i sidene mine, hatt et sterkt tau, festet en liten ladning sprengstoff eller annet selvlaget hokuspokus som sier bang, fått klart å henge meg selv mellom to trær med ca 10 meters avstand og deretter vente til ladningene går av slik at trærne faller til hver sin side og river av meg armen slik at jeg vrir meg i smerte til jeg dør av den ^^ Eventuelt blør ihjel Endret 28. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Datasmurf: bakker er undervurdert. Det er jo kjipt å gå bare på flate veier Gåturen hjem til hybelen ifra sentrum er gøy. Bruker omtrent en time fra samfundet. 4-5ish kilometer, bakker både opp og ned. Jeg har bodd på toppen av en halvbratt bakke gjennom hele grunnskolen og vgs. Jeg er lut lei bakker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Interessant artikkel for folk som kjeder seg: http://www.sciam.com/article.cfm?id=secrets-of-the-phallus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ah fuck, jeg sku ha vært på skolen nå for å lære mer om live feeds. AFK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Yay, for å våkne med sammenklistrede øyne. Jeg simpelten elsker pollenallergi. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bare for å si det, jeg er kongeglad for at jeg ikke er allergisk mot noe som helst! Kan godt forstå at det er dødsirriterende å ha en eller flere allergier. Pollen må være en av de verste. Men matallergi er jo også rimelig kjip da du hele tiden må forsikre deg om at det du er allergisk mot ikke er i maten du spiser. Nøtter, melk, løk osv finnes jo i ganske mye forskjellig. Skulle ønske det fantes en kur mot allergi :/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 IMPONERENDE. Og FFFFFFFFUUUUUUUUUU, jeg har ikke spist frokost enda. Utsetter det, orker ikke noe av maten på kiosken her. Får spise når jeg skal på jobb. Hmm, folk synes ikke det var like imponerende da jeg full og ivrig prøvde å forklare hvor awesome den selvmordsmetoden egentlig er. De så også rart på meg da jeg argumenterte for hvorfor aids var kult =( Clvn! Noen sjanse om å kunne få åpnet skype og/eller msn yet?Blir så ensomt her på kontoret =( Kanskje prøve noe sånt som dette? http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=114697 Den metoden var en smule forstyrrende. Deg liker jeg, clvn. ^^ Takk. Jeg er vel muligens litt forstyrra ^_^ Og mens vi er inne på selvmord: Suicide Bunny! Advarsel: Kan skape latterkramper, ikke alltid ønskelig =P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Suicide Bunny er så digg, jeg har to (begge?) bøker ^^ Men wow, jeg stresser for å komme meg på skolen, bare for å oppdage at i dag lærer vi om fortsettelsen på lokalnettverk og internettverk. Forskjellen på hub og switch osv. Djeez Barnelærdom. Sist gang lærte vi om xhtml og xml. WTB ny lærdom Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har "The Book of Bunny Suicides" stående i hylla her jeg også. Artige greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Indeed. Men omg, nei! http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=8231 Drit i å herp Fantomet mer :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Uææh. Fantis som kewl skaterungdom med batman-ish armorplates..helligbrøde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fantomet skal kun nytes i papirform. Jeg har fortsatt ikke sett 96-filmen og jeg har ingen planer om å se den nye varianten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, Billy Zane gjør en nesten ok rolle, men det er ikke noe vits i å se den om du ikke vil. Jeg holder meg til bladene, helst de gamle fra 70- og 80-tallet. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Nå ble jeg ferdig med Elite Four på Pokémon Blue for første gang på mange år. Det var skuffende lett, men ganske koselig. Edit: Skal jeg begynne på Gold eller Silver, j/n? Endret 28. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) j Endret 28. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Omegle var genialt You: I'm 19 year old, Sweden. Stranger: cool Stranger: wanna have sex chat You: Sure, but first i have to tell you that im a 56 year old guy from Texas. You: Hello? Your conversational partner has disconnected. Endret 28. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg