Demonfudge Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Skal i begravelse. Men da jeg er den eneste i familien som har biler med mer enn 2 seter, så blir det til at jeg skal kjøre folk rundt. Og det er jeg ikke helt i form til, kan man si. Pluss at begravelser egentlig er rimelig kjedelig. Endret 28. april 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eller enda bedre enn den kreative klasse, er det noen som har tips om sentrumsnære hybler på Steinkjer? Jeg må bort herifra og finn og zett er ikke særlig behjelpelig :| Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 http://sinot.no/steinkjer/bolig/ kanskje? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ouch. Begravelser er lite gøy. "Et, sur les indications du petit prince, j'ai dessiné cette planète-là. Je n'aime guerè prendre le ton d'un moraliste. Mais le danger des baobabs est si peu connu, et les risques courus par celui qui d'égarerait dans un ateroïde sont si considérables, que, pour une fois, je fais exception à ma réserve..." Drep meg, noen. Plx. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg vil ikke sitte på jobb =( Jeg har mer lyst til å dra hjem, kose meg med Dark Messiah og mjøden min =( Gah, samme her, jeg vil hjem og nerde litt! hehe.. Smurf, annonser i lokalavisen? Endret 28. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ouch. Begravelser er lite gøy. "Et, sur les indications du petit prince, j'ai dessiné cette planète-là. Je n'aime guerè prendre le ton d'un moraliste. Mais le danger des baobabs est si peu connu, et les risques courus par celui qui d'égarerait dans un ateroïde sont si considérables, que, pour une fois, je fais exception à ma réserve..." Drep meg, noen. Plx. Vi kan ta kollektivt selvmord? Jeg skriver mongolange lister over klasser, hvilke kontaktlærere de har, når de har timer med kontaktlærerne sine, hvor de har de timene, mailadresser til de lærerne osv osv. Har gjort det i snart 1,5 time =/ Jeg vet forresten om en veldig bra måte å ta selvmord på, som vil ødelegge mange barnehjerner, og gi barnepsykologene jobb i mange år fremover. Men jeg skal ikke fortelle den. Folk har en tendens til å se rart på meg når jeg forteller om den metoden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vet forresten om en veldig bra måte å ta selvmord på, som vil ødelegge mange barnehjerner, og gi barnepsykologene jobb i mange år fremover. Men jeg skal ikke fortelle den. Folk har en tendens til å se rart på meg når jeg forteller om den metoden. FORTELL! Dette kalles internett, ingen her vil se rart på deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fy faaaen jeg kjeder meg...gjort alt jeg skulle gjort! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 JEG HATER KLASSEN MIN. FANNNNNNNNNNNNNNNNN STEIK.. RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEE. At folk ikke kan snakke normalt, må alltid ROPE SÅ HØYT SÅ MULIG. np: Angerfist - Spook. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har ekstremt lite lyst å ha fransk nå. ØLSFadukhdsjglfkdf- Heh, søstera mi skal opp i prøvemuntlig i fransk om to timers tid :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Drep dem. Har litt syre liggende her som du kan få. Og Sameboe, der ser du fordelen ved å være skippertaksmenneske som meg. Det fins alltid noe som skulle vært gjort. Og Blarcky, hils henne og si at hun har min fulle sympati. Endret 28. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vet forresten om en veldig bra måte å ta selvmord på, som vil ødelegge mange barnehjerner, og gi barnepsykologene jobb i mange år fremover. Men jeg skal ikke fortelle den. Folk har en tendens til å se rart på meg når jeg forteller om den metoden. FORTELL! Dette kalles internett, ingen her vil se rart på deg Fullstendig enig. Jeg var flink og fant oppskrifta på nettet. Da slipper man å skrive så mye =] Emotionally Disturbing Piano Wire Beheading You will need * Superglue * Piano wire 1. Find a very tall building, overlooking a public place. Stand on top of it with lots of piano wire and some superglue. 2. Tie one end of a piece of piano wire 5 metres short of the ground to your ankles. Secure the other end to the top of the building. 3. Tie one end of a piece of piano wire 10 metres short of the ground in a lasso around your neck, so it can tighten when pulled. Secure the other end to the top of the building. 4. Glue your hand to your head. 5. Jump! The result: at 10 metres from the ground, the piano wire around your neck will tighten and slice your head off. Your head will, however, not fall because it is stuck to your hand. You will be found dangling upside down 5 metres from the ground with your head stuck to your hand. And a record 45,098 people have killed themselves after witnessing a piano-wire suicide. What a coincidence! *Spise kald lasagne fra i går, som søs og ei (heit) venninne av hun var hjemme hos meg og laget* omnomnom =3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 http://sinot.no/steinkjer/bolig/ kanskje? Takk, men nei takk. Aldri igjen. :| Trenger noe mer sentrumsnært, jeg er et b-menneske Gubb ligger 1,1 km / et kvarters gange fra skolen og sentrum og gjør at jeg tar alt for mye taxi. Figga ligger vel 3-4 km unna, på toppen av en helvetes bratt og suicidal bakke som gjør at du så og si trenger bil for å komme deg noe sted. Jeg vil ikke sitte på jobb =( Jeg har mer lyst til å dra hjem, kose meg med Dark Messiah og mjøden min =( Gah, samme her, jeg vil hjem og nerde litt! hehe.. Smurf, annonser i lokalavisen? Som i at jeg skal annonsere der, eller lete etter annonser? Det kan uansett være en god idé. Får sjekke avisa når jeg kommer på skolen. clvn, den metoden er så kul ^^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Datasmurf: bakker er undervurdert. Det er jo kjipt å gå bare på flate veier Gåturen hjem til hybelen ifra sentrum er gøy. Bruker omtrent en time fra samfundet. 4-5ish kilometer, bakker både opp og ned. Lenke til kommentar
Kuk i Kano Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen kjære medmennesker! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen, mister. Godt gjort å ha så få poster fordelt på så mange år =P @Smurf: Veit, den er awesome! Om jeg tar selvmord en gang i fremtiden blir det den metoden på en stor barneskole fem minutter før de starter dagen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Emotionally Disturbing Piano Wire Beheading You will need * Superglue * Piano wire 1. Find a very tall building, overlooking a public place. Stand on top of it with lots of piano wire and some superglue. 2. Tie one end of a piece of piano wire 5 metres short of the ground to your ankles. Secure the other end to the top of the building. 3. Tie one end of a piece of piano wire 10 metres short of the ground in a lasso around your neck, so it can tighten when pulled. Secure the other end to the top of the building. 4. Glue your hand to your head. 5. Jump! The result: at 10 metres from the ground, the piano wire around your neck will tighten and slice your head off. Your head will, however, not fall because it is stuck to your hand. You will be found dangling upside down 5 metres from the ground with your head stuck to your hand. And a record 45,098 people have killed themselves after witnessing a piano-wire suicide. What a coincidence! *Spise kald lasagne fra i går, som søs og ei (heit) venninne av hun var hjemme hos meg og laget* omnomnom =3 IMPONERENDE. Og FFFFFFFFUUUUUUUUUU, jeg har ikke spist frokost enda. Utsetter det, orker ikke noe av maten på kiosken her. Får spise når jeg skal på jobb. Lenke til kommentar
Kuk i Kano Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen, mister. Godt gjort å ha så få poster fordelt på så mange år =P Jeg har lurket en god del i dnfk, men jeg har bestemt meg for å endelig å begynne å skrive her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg