Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er siste gang jeg kommer med forslag til deg Lars. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg trosser alle råd og setter på JVCD jeg.Bare det faktum at det er han som spiller er jo god nok grunn til å se filmen, uavhengig av om du er en fan sånn ellers. Selv har jeg den på vent, men den skal sees av nevnte grunn. Edit: Danielzu støtter mitt ovenstående forslag. Endret 27. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Edit: Danielzu støtter mitt ovenstående forslag. Men jeg hadde ikke The Life Aquatic klart. JVCD har jeg hatt på vent en stund. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 *sukk* jeg hater å være den eneste i klassen som har fått russeklærne enda. Du er den eneste som har fått russeklærne? Er ikke det bra da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Edit: Danielzu støtter mitt ovenstående forslag. Dette medfører riktighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmmm. Hotel Chevalier må jeg få med meg. Sett Darjeling express liksom. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) *sukk* jeg hater å være den eneste i klassen som har fått russeklærne enda. Du er den eneste som har fått russeklærne? Er ikke det bra da? Neei, blir kjedelig etter en halv skoletime Edit: Nå høster jeg godt av genistreken jeg har gjort tidligere, å få alle på skolen utenom klassen min til å hate meg, slik at jeg får fred når jeg skal ut og røyke. Endret 27. april 2009 av Arinomi Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 *sukk* jeg hater å være den eneste i klassen som har fått russeklærne enda. Du er den eneste som har fått russeklærne? Er ikke det bra da? Neei, blir kjedelig etter en halv skoletime Kjedelig for dem, ikke for deg. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Til meddelelse: Nå vil jeg gjennomgå et tannrenseritual på badet. Når dette ritualet er gjennomført, kommer jeg til å innta en horisontal hvileposisjon. I denne posisjonen kommer jeg tidvis til å være ubevisst, og tidvis til å ha kraftige, vedvarende hallusinasjoner i flere timer framover, frem til det blir morgen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Men når vi er inne på det med annbefalinger: Cidade de Deus eller LEXX S02E1 + E2? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Til meddelelse: Nå vil jeg gjennomgå et tannrenseritual på badet. Når dette ritualet er gjennomført, kommer jeg til å innta en horisontal hvileposisjon. I denne posisjonen kommer jeg tidvis til å være ubevisst, og tidvis til å ha kraftige, vedvarende hallusinasjoner i flere timer framover, frem til det blir morgen. Med det i minnet vil jeg gjerne ønske deg lykke til med aktiviteten, da jeg ikke har planer om å begi meg ut på den typen eksperimenter på enda en time. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Men når vi er inne på det med annbefalinger: Cidade de Deus eller LEXX S02E1 + E2?Hva er du i humør til? Lettbeint scifi eller samfunnskritisk IMDB top250? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lexx ja. Må skaffes. Husker jeg digga serien når den gikk på TV1000 eller hvor nå det var. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Nå henger lyden seg opp igjenn. Den lar meg ikke klikke på lydikonet. HEALP!11!1! Edit: Henger egentlig mest på gamer.no, men de sover. Endret 27. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Humøret tilsier halvlett underholdning + alkohol. Gjerne sprit siden jeg ble 20 i dag - men siden jeg sløver hjemme bør jeg holde meg til kun film... Venter jo på Chuck senere i natt. Kansje jeg heller burde lete fram noe usett Argento. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gratulerer med de fyllte 20 da Jann - Ove Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lexx ja. Må skaffes. Husker jeg digga serien når den gikk på TV1000 eller hvor nå det var. Gikk også på nrk2 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå henger lyden seg opp igjenn. Den lar meg ikke klikke på lydikonet. HEALP!11!1! Edit: Henger egentlig mest på gamer.no, men de sover. Bump Trenger lyd til og se noen videoer på YT. Når jeg klikker på lydikonet så flaser NO (For Norwegian) på baren nederst, så skjer det ikke noe mer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) OS? Restart maskinen. Reinstaller deretter nye lyddrivere om restart feiler. Om det også feiler, reinstaller chipsetdrivere og kom eventuelt tilbake om du fortsatt har samme problemet. Edit: Gratulerer, Jann Ove. Endret 28. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg