Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trosser alle råd og setter på JVCD jeg.
Bare det faktum at det er han som spiller er jo god nok grunn til å se filmen, uavhengig av om du er en fan sånn ellers. Selv har jeg den på vent, men den skal sees av nevnte grunn.

Edit: Danielzu støtter mitt ovenstående forslag.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
*sukk* jeg hater å være den eneste i klassen som har fått russeklærne enda.

Du er den eneste som har fått russeklærne? Er ikke det bra da? :p

Neei, blir kjedelig etter en halv skoletime :p

Edit: Nå høster jeg godt av genistreken jeg har gjort tidligere, å få alle på skolen utenom klassen min til å hate meg, slik at jeg får fred når jeg skal ut og røyke.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Til meddelelse: Nå vil jeg gjennomgå et tannrenseritual på badet. Når dette ritualet er gjennomført, kommer jeg til å innta en horisontal hvileposisjon. I denne posisjonen kommer jeg tidvis til å være ubevisst, og tidvis til å ha kraftige, vedvarende hallusinasjoner i flere timer framover, frem til det blir morgen.

Lenke til kommentar
Til meddelelse: Nå vil jeg gjennomgå et tannrenseritual på badet. Når dette ritualet er gjennomført, kommer jeg til å innta en horisontal hvileposisjon. I denne posisjonen kommer jeg tidvis til å være ubevisst, og tidvis til å ha kraftige, vedvarende hallusinasjoner i flere timer framover, frem til det blir morgen.

Med det i minnet vil jeg gjerne ønske deg lykke til med aktiviteten, da jeg ikke har planer om å begi meg ut på den typen eksperimenter på enda en time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lexx ja. Må skaffes. Husker jeg digga serien når den gikk på TV1000 eller hvor nå det var.

Gikk også på nrk2

Lenke til kommentar
Nå henger lyden seg opp igjenn. Den lar meg ikke klikke på lydikonet. HEALP!11!1!

Edit: Henger egentlig mest på gamer.no, men de sover.

Bump

Trenger lyd til og se noen videoer på YT. Når jeg klikker på lydikonet så flaser NO (For Norwegian) på baren nederst, så skjer det ikke noe mer.

Lenke til kommentar

OS? Restart maskinen. Reinstaller deretter nye lyddrivere om restart feiler. Om det også feiler, reinstaller chipsetdrivere og kom eventuelt tilbake om du fortsatt har samme problemet.

Edit: Gratulerer, Jann Ove.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...