Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

- Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser?

Kan nå bare svare for meg, men tror det er veldig forskjellig på hvordan denne såkalte gutten er.

Jeg kan ikke fordra å vise følelser, f.eks. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To spørsmål:

- Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser?

- Hva ser dere på som en "helt"? Evt. hva gjør folk til en helt?

- Aner ikke. Det er så individuelt

- Helt.... Hmmm.... Vel. Det trenger ikke bare være ved ulykker og sånn. Men det går gjerne på viljen til å sette andre foran seg selv. Prioritere seg selv lavere enn andre er gjerne en gjenganger med tanke på helter. Tar ofte sjanser i situasjoner der de potensielt kan hjelpe andre, men risikerer en del selv. Der blir det et lite dilemma. For det med å nedprioritere seg selv blir jo ikke akkurat sett på som noe positivt trekk. Annet enn i noen få situasjoner der det får heldig utfall. Men da blir det å dømme på bakgrunn av utfallet og ikke intensjonen. Omtrent som treåringen som først angrer på å ha stjålet kake når han blir tatt på fersken, men ellers egentlig var jævlig fornøyd med seg selv.

Lenke til kommentar
Du klaget på at Spotify har dårlig lydkvalitet, men allikevel deler du musikken ved hjelp av youtube, som er veldig mye verre når det kommer til akkurat det.

HQ-filer på Youtube låter faktisk vel så bra som Spotify.

Sant nok, The Creek var i lastet opp i slik kvalitet, men så forventer jeg da heller ikke at folk skal bruke Youtube til å lytte på musikk, bare prøve. Spotify derimot, fungerer som en lyttetjeneste, men duger ikke som det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Mer utfyllende svar, please. :p

Attentionz please.

Jeg var veldig fornøyd med heltedefinisjonen min, hva synes du?

Mulig det er dumt spørsmål, men hva mener du?

Lenke til kommentar
HQ-filer på Youtube låter faktisk vel så bra som Spotify.

Sant nok, The Creek var i lastet opp i slik kvalitet, men så forventer jeg da heller ikke at folk skal bruke Youtube til å lytte på musikk, bare prøve. Spotify derimot, fungerer som en lyttetjeneste, men duger ikke som det.

Om ikke bedre.

Selv bruker jeg Youtube til å finne konsertopptak, da mange av opptakene er meget bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...