hylo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser? Kan nå bare svare for meg, men tror det er veldig forskjellig på hvordan denne såkalte gutten er. Jeg kan ikke fordra å vise følelser, f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=1893^^Oooooh! Nettmøte med Paradise-Petter! Jeg må sende inn spørsmål så jeg kan finne ut hvordan jeg kan bli like kul som han! Du aner ikke hvor glad jeg er for at du ikke er seriøs nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mens jeg viser følelser hele tiden, dog, jeg er ikke engang sikker på om jeg er gutt eller jente, folk spør meg hele tida uansett Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mer utfyllende svar, please. Attentionz please. Jeg var veldig fornøyd med heltedefinisjonen min, hva synes du? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=1893^^Oooooh! Nettmøte med Paradise-Petter! Jeg må sende inn spørsmål så jeg kan finne ut hvordan jeg kan bli like kul som han! bare å "druse" til Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 To spørsmål: - Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser? - Hva ser dere på som en "helt"? Evt. hva gjør folk til en helt? - Aner ikke. Det er så individuelt - Helt.... Hmmm.... Vel. Det trenger ikke bare være ved ulykker og sånn. Men det går gjerne på viljen til å sette andre foran seg selv. Prioritere seg selv lavere enn andre er gjerne en gjenganger med tanke på helter. Tar ofte sjanser i situasjoner der de potensielt kan hjelpe andre, men risikerer en del selv. Der blir det et lite dilemma. For det med å nedprioritere seg selv blir jo ikke akkurat sett på som noe positivt trekk. Annet enn i noen få situasjoner der det får heldig utfall. Men da blir det å dømme på bakgrunn av utfallet og ikke intensjonen. Omtrent som treåringen som først angrer på å ha stjålet kake når han blir tatt på fersken, men ellers egentlig var jævlig fornøyd med seg selv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du klaget på at Spotify har dårlig lydkvalitet, men allikevel deler du musikken ved hjelp av youtube, som er veldig mye verre når det kommer til akkurat det. HQ-filer på Youtube låter faktisk vel så bra som Spotify. Sant nok, The Creek var i lastet opp i slik kvalitet, men så forventer jeg da heller ikke at folk skal bruke Youtube til å lytte på musikk, bare prøve. Spotify derimot, fungerer som en lyttetjeneste, men duger ikke som det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. God aften, min herre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. God kveld. Vælkømmin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. Hei Satan. Hyggelig å endelig møte deg. Lenke til kommentar
Kuk i Kano Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan har mine undersåtter det i dag da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. God aften, min herre. selv har jeg alltid antatt at satan var av det kvinnelige kjønn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mer utfyllende svar, please. Attentionz please. Jeg var veldig fornøyd med heltedefinisjonen min, hva synes du? Mulig det er dumt spørsmål, men hva mener du? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Spotify derimot, fungerer som en lyttetjeneste, men duger ikke som det.Det var nå veldig krasst. Hører mye på Spotify selv og kan ikke si at jeg deler dine erfaringer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan har mine undersåtter det i dag da? Helt jævlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan har mine undersåtter det i dag da? Good. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. Halla Satan...Long time, no see? Hvordan er det med kona? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 HQ-filer på Youtube låter faktisk vel så bra som Spotify. Sant nok, The Creek var i lastet opp i slik kvalitet, men så forventer jeg da heller ikke at folk skal bruke Youtube til å lytte på musikk, bare prøve. Spotify derimot, fungerer som en lyttetjeneste, men duger ikke som det. Om ikke bedre. Selv bruker jeg Youtube til å finne konsertopptak, da mange av opptakene er meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg