Kexxy er sexxy! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Spotify meg her, spotify meg der. Piss. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg gidder ikke engang begynne meg Spotify. Fysj! Hei, forresten. Har vært litt ut og inn på forumet i det siste. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg gidder ikke engang begynne meg Spotify. Fysj! Hei, forresten. Har vært litt ut og inn på forumet i det siste. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) For faen da, dobbeltmoral?Nå går jo de sammene poengene deres om og om igjen. Jizzez. Tar absolutt poenget, men det er forskjell på en noen tusen sider lang tråd som de færreste leser alt av og en tråd med 70 innlegg. Når jeg tenker meg om har jeg vel også skrevet dette i "Ting som irriterer så grenseløst" og en eller flere av trådene der L_C eller Melisma har trolla gutta. Smekken på pungen var absolutt fortjent. Edit: Smekket => Smekken. Endret 27. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg gidder ikke engang begynne meg Spotify. Fysj! Hei, forresten. Har vært litt ut og inn på forumet i det siste. Spotify er jo totalt genialt! Det er rett og slett revolusjonerende, selvom det finnes en onlinebasert tjeneste som var før ute. Jeg merker at jeg er litt svolten! Grill deg en biff! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (23:38:32) Aleksander: si noe i kafeen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 To spørsmål: - Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser? - Hva ser dere på som en "helt"? Evt. hva gjør folk til en helt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 [23:39:24] Wildheart: Ikke si det, men Gisle har så liten tiss: <-> Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 To spørsmål: - Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser? - Hva ser dere på som en "helt"? Evt. hva gjør folk til en helt? -Gutter, fordi de skal virke barske. -At man redder noens liv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg liker ikke Spotify. Lydkvaliteten er laber og radiofunksjonen ubrukelig. Betaler heller last.fm $3/måned. Endret 27. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 [23:39:24] Wildheart: Ikke si det, men Gisle har så liten tiss: <-> Jeg som synes jeg husket at den var sånn: <----> Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg liker ikke Spotify. Lydkvaliteten er laber og radiofunksjonen ubrukelig. Men du liker youtube i signaturen, som er så mye bedre? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 [23:39:24] Wildheart: Ikke si det, men Gisle har så liten tiss: <-> HAHAHAHA Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) To spørsmål: - Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser? Gutter i det offentlige. Privat varierer det vel sterkt. Jfr. Paradise-Rune og Paradise-Ida. - Hva ser dere på som en "helt"? Evt. hva gjør folk til en helt? En som alene redder mennesker fra katastrofale (nesten-)ulykker ved å utføre en bragd som virker krevende i den gjeldende situasjonen. Endret 27. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 To spørsmål: - Tror/mener dere at det er gutter eller jenter som er mest redd for å vise følelser? - Hva ser dere på som en "helt"? Evt. hva gjør folk til en helt? -Gutter, fordi de skal virke barske. -At man redder noens liv. Mer utfyllende svar, please. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Men du liker youtube i signaturen, som er så mye bedre? Det er så definitivt bedre enn Spotify for å dele musikk på måten jeg gjør med signaturen min, for det er ingen selvfølge at alle er i besittelse av en Spotify-konto. Ikke at jeg skjønner hvor du vil hen med en slik sammenligning, det er jo to helt forskjellige tjenester. Endret 27. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=1893 ^^Oooooh! Nettmøte med Paradise-Petter! Jeg må sende inn spørsmål så jeg kan finne ut hvordan jeg kan bli like kul som han! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Men du liker youtube i signaturen, som er så mye bedre? Det er så definitivt bedre enn Spotify for å dele musikk på måten jeg gjør med signaturen min, for det er ingen selvfølge at folk har en Spotify-konto. Ikke at jeg skjønner hvor du vil hen med en slik sammenligning, det er jo to helt forskjellige tjenester. Du klager på lyd kvaliteten på spotify, og han sammenligner det med lyd kvaliteten på youtube. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Men du liker youtube i signaturen, som er så mye bedre? Det er så definitivt bedre enn Spotify for å dele musikk på måten jeg gjør med signaturen min, for det er ingen selvfølge at alle er i besittelse av en Spotify-konto. Ikke at jeg skjønner hvor du vil hen med en slik sammenligning, det er jo to helt forskjellige tjenester. Du klaget på at Spotify har dårlig lydkvalitet, men allikevel deler du musikken ved hjelp av youtube, som er veldig mye verre når det kommer til akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg