Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diskusjonene har som oftest vært oppe før. I tillegg gjentar folk de samme poengene i den samme tråden så fort den blir et par sider lang.

Kjenner jeg trenger en forumferie snart.

Derfor jeg også holder meg til tulleskriving, og eventuelt innlegg om spill/fritid.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Si hva som var feil da. Det hjelper meg og.

Gehøret mitt begynner å forsvinne, men en feil du glemte er for eksempel ihvertfall (=>i hvert fall). Om man er usikker på om det skal være et sammensatt ord eller flere ord ser det bedre ut med ukorrekte sammentrekninger enn orddelingsfeil.

Safer på den måten selv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og du ble overasket av det faktumet?

Men jeg har ikke sett'n enda, blir nok sett på dvd,som jeg låner av noen.

Lenke til kommentar
Diskusjonene har som oftest vært oppe før. I tillegg gjentar folk de samme poengene i den samme tråden så fort den blir et par sider lang.
Så sant, så sant. Ofte frister det å slenge med leppa og påpeke at det har blitt tatt hånd om for noen sider tilbake eller i en annen tråd, på en sleivete og nedverdigende måte, men faren for at en moderator kommer å svinger med pisken gjør at slike idioter aldri blir satt på plass. Dermed får de som ikke gidder å lese igjennom tidligere poster og liknende trollunger regjere fritt og poenget med å diskutere skifter i fra å nå et konsensus til å diskutere i ring bare for å diskutere.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nei, å komme med nye ting kan være vanskelig!

;)

FU lars, ikke stjel morsomhetene mine :(

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...