Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen kveldaktiviteter jeg kan finne på?

Har fri i morgen, men orker ikke dra meg på fest -_-

Jeg kommer på en ting,sånn i farten.

Men siden enkelte her inne er under 18 år så lager jeg en spoiler.

Les en god bok, det gjorde jeg idag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Du likte boka ja, ja, det visste jeg du kom til å gjøre ^^

Var nesten så jeg tok toget tilbake til Steinkjer for å lese den på ny. ^^

Lenke til kommentar
Sei dette høgt tre gongar på engelsk:

Thug aim

For meg høres det ut som "Thug aim, thug aim, thug aim". What are it you will come forward to?

+1

Vi er ganske like jeg og du Sameboe. Syns vi skal lage en slags gruppe. Med bare oss to. Hva sier du til det, Boe? Kom igjen, la oss gjøre det! Ja, jeg sier la oss gjøre det! La....oss....gjøre.....det!

Lenke til kommentar
Sei dette høgt tre gongar på engelsk:

Thug aim

For meg høres det ut som "Thug aim, thug aim, thug aim". What are it you will come forward to?

+1

Vi er ganske like jeg og du Sameboe. Syns vi skal lage en slags gruppe. Med bare oss to. Hva sier du til det, Boe? Kom igjen, la oss gjøre det! Ja, jeg sier la oss gjøre det! La....oss....gjøre.....det!

Jaaa!!! Det....må....vi....gjøre!

Lenke til kommentar
Helt enig. Dette er en av grunnene til at jeg ikke orker å vanke så mye i religion, filosofi og politikk-delen av forumet, selv om jeg synes dette er meget interessant å diskutere.

Jeg vil også slenge meg på her. Alt for mye tekst, og alt for lite faktisk diskusjon.

Vel, og så har man det at det er en haug med pretensiøse idioter der.

Etter at kjetil02 forlot forumet har jeg også stort sett droppet de kategoriene. Når de første kategoriene for politikk og for religion ble opprettet husker jeg det som kategorier hvor det ble diskutert noen lunde seriøst omkring disse emnene. Nå er jo både politikk og samfunn og RFL stort sett to sandkasser med barn som kaster sand på hverandre..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...