Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som jeg har presisert her tidligere er det min fremste taktikk for å fremstå intelligent. :fun:

Det som virkelig er imponerende er innleggene hvor det står mye med lite tekst, hvis dere skjønner. Lettere for alle.

Jepp, når jeg poster i samf-politikk delen av forumet, tenker jeg alltid: "håper ikke han der tosken med de mongolange innleggene kommer". :D

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Som jeg har presisert her tidligere er det min fremste taktikk for å fremstå intelligent. :fun:
Jeg prøvde det her for en stund siden.

Jeg gav opp da jeg fant ut av hvor lange, velskrevene og gode innlegg man måtte skrive.

Nei, sånt har jeg ikke hverken ork eller intelligens til. :wee:

Lenke til kommentar
tl;dr-taktikk er smart.
Jess, det innså jeg lenge før tl;dr ble et begrep. Det mest givende er når det kommer likesinnede inn i debatten og sitatrekkene til slutt blir så lange og klumpete at det tar en halv dag bare å svare på hverandres innlegg. Så, to uker etter at man har kommet til et konsensus (fordi man ikke gidder mer), kommer det selvsagt en ny pjokk å starter en identisk tråd om akkurat det samme emnet, med en førstepost bestående av en linje og en youtube-link til en konspirasjonsvideo.
Lenke til kommentar
Er innlegget lengre enn skjermen min er det sannsynligvis ikke verdt å lese.

Det er faktisk noe i det. Vanligvis.

Som oftest når det blir skrevet lange innlegg gjentas ting så alt for mye, og holder seg lite interessant. På forumet pleier jeg som oftest å skrive så kort og konsekvent som mulig ettersom at jeg vet at det er de færreste som vil gidde å lese det.

Lenke til kommentar
Jepp, når jeg poster i samf-politikk delen av forumet, tenker jeg alltid: "håper ikke han der tosken med de mongolange innleggene kommer". :D
Mer enn en tråd har havnet i de evige digitale jaktmarker på grunn av et ubesvart "elefant-innlegg". Når man innser at det sikkert vil ta en halvtime å dele opp og besvare et slikt innlegg argument for argument, og samtidig tenker at det mest sannsynlig bare kommer flere slike i respons, blir det fort til at man ikke orker å i det hele tatt ta fatt på jobben.

Edit: Oh, :--{D er inne på noe ja..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Mer enn en tråd har havnet i de evige digitale jaktmarker på grunn av et ubesvart "elefant-innlegg". Når man innser at det sikkert vil ta en halvtime å dele opp og besvare et slikt innlegg argument for argument, og samtidig tenker at det mest sannsynlig bare kommer flere slike i respons, blir det fort til at man ikke orker å i det hele tatt ta fatt på jobben.

Helt enig. Dette er en av grunnene til at jeg ikke orker å vanke så mye i religion, filosofi og politikk-delen av forumet, selv om jeg synes dette er meget interessant å diskutere.

Lenke til kommentar
Helt enig. Dette er en av grunnene til at jeg ikke orker å vanke så mye i religion, filosofi og politikk-delen av forumet, selv om jeg synes dette er meget interessant å diskutere.

Jeg vil også slenge meg på her. Alt for mye tekst, og alt for lite faktisk diskusjon.

Vel, og så har man det at det er en haug med pretensiøse idioter der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...