SVD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lyden av regn er ubeskrivelig deilig å høre på. Hater regn, sommer og sol er best! Hater deg! Jeg er best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hihi, Brann vant. Btw SVD: Stor bokstav etter punktum og kolon. Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skriver stort sett grammatisk korrekt på forum. Over lynmelding gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 HAIL the grammar naziz *TSING* Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Lurer på hvordan skolen blir de neste ukene om svineinfluensa kommer til Norge Steng dritten! Kanseller eksamen! Edit: Ehem.. glemte å sitere.. Endret 27. april 2009 av zennox Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ofte skriver jeg for å skrive raskt, og da driter jeg i skrivefeil. I DNFK gidder jeg som oftest ikke ordne skrivefeil med mindre de står tydelig ut under skumlesning av teksten. (...) dette også fordi jeg tross alt bare er i DNFK hvor den bare leses av fire-fem personer før den går i glemmeboken uansett. Nettopp. Det er jo det de fleste gjør her, så da blir noe som er irriterende i utgangspunktet enda mer irriterende. Jeg skulle bare vise at heller ikke du bryr deg så veldig om leifer i DNFK da jeg trakk frem innlegget ditt. Gapwick begynte jo å bli bekymret, stakkar. ^^ Endret 27. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Folk SKAL være glade for at folk sier i fra hvis de skriver feil, så lenge det er på en sikkelig måte. Jeg syns ihvertfall det er viktig og kunne skrive rett, tenk hvis man skriver søknad foreks. og masse feil Og jeg er en råtass på og skrive feil, svart belte faktisk så ikke ypp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lurer på hvordan skolen blir de neste ukene om svineinfluensa kommer til Norge Steng dritten! Kanseller eksamen! Edit: Ehem.. glemte å sitere.. Hadde vært greit, men dumt samtidig på en måte... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gleder meg til eksamen jeg. Så er jeg ferdig med det. Håper på engelsk/engelsk. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skriver alltid korrekt! hvis det er det du mener. Au da. Verden evolverer seg rundt meg, så nå er dette riktig derfor kommer jeg ikke til og endre noe når jeg skriver "feil" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Folk SKAL være glade for at folk sier i fra hvis de skriver feil, så lenge det er på en sikkelig måte.Jeg syns ihvertfall det er viktig og kunne skrive rett, tenk hvis man skriver søknad foreks. og masse feil Og jeg er en råtass på og skrive feil, svart belte faktisk så ikke ypp. Du skriver da ganske bra da, men du har noen og/å feil. Er ingen mester i rettsriving selv, men jeg kan godt rette deg på det hvis jeg ser det, om du vil da selvsagt! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Folk SKAL være glade for at folk sier i fra hvis de skriver feil, så lenge det er på en sikkelig måte.Jeg syns ihvertfall det er viktig og kunne skrive rett, tenk hvis man skriver søknad foreks. og masse feil Og jeg er en råtass på og skrive feil, svart belte faktisk så ikke ypp. Folk SKAL være glade for at folk sier ifra hvis de skriver feil, så lenge det er på en skikkelig måte. Jeg synes ihvertfall det er viktig å kunne skrive rett. Tenk hvis man skriver søknad f.eks og har masse feil! Jeg er en råtass på å skrive feil, svart belte faktisk, så ikke ypp. Slik? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Verden evolverer seg rundt meg, så nå er dette riktig derfor kommer jeg ikke til og endre noe når jeg skriver "feil" Evolution kills. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Folk SKAL være glade for at folk sier i fra hvis de skriver feil, så lenge det er på en sikkelig måte.Jeg syns ihvertfall det er viktig og kunne skrive rett, tenk hvis man skriver søknad foreks. og masse feil Og jeg er en råtass på og skrive feil, svart belte faktisk så ikke ypp. Så lenge det er på en nogenlunde skikkelig måte. Jeg koser meg litt mye nå, føler jeg. Kommet igang med treninga igjen og jeg har to tykke bøker som venter på å bli lest. Hihi. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skulle bare vise at heller ikke du bryr deg så veldig om leifer i DNFK da jeg trakk frem innlegget ditt. Gapwick begynte jo å bli bekymret, stakkar. ^^ Sikkert bare jeg som har oversett majoriteten av postene hans fordi de har vært for lange, for så å anta at de er godt skrevet nettopp fordi de er lange. Det virker logisk. Folk SKAL være glade for at folk sier ifra hvis de skriver feil, så lenge det er på en skikkelig måte. Jeg synes ihvertfall det er viktig å kunne skrive rett. Tenk hvis man skriver søknad f.eks og har masse feil! Jeg er en råtass på å skrive feil, svart belte faktisk, så ikke ypp. Slik? Nei, du rettet ikke alt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg etterstrebet å skrive både utfyllende og korrekt her en stund, men den personlige gevinsten ved det var forbausende fraværende. Det samme var rosen og godordene fra mine lesere. Forøvrig setter jeg uansett pris på å bli gjort oppmerksom på skrivefeil, jeg har senest i dag oppdatert ordboken i Firefox-ekstensjonen jeg bruker til å ta seg av stavekontroll på bakgrunn av en av de nylige tilbakemeldingene jeg har fått. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg etterstrebet å skrive både utfyllende og korrekt her en stund, men den personlige gevinsten ved det var forbausende fraværende. Det samme var rosen og godordene fra mine lesere. Det du trenger er lesere som faktisk er i stand til å gjenkjenne korrekt språk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så lnege vi ikek skirver som dtete, så går det vel greit om vi skriver ett par skrivefeil som dette? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skulle bare vise at heller ikke du bryr deg så veldig om leifer i DNFK da jeg trakk frem innlegget ditt. Gapwick begynte jo å bli bekymret, stakkar. ^^ Sikkert bare jeg som har oversett majoriteten av postene hans fordi de har vært for lange, for så å anta at de er godt skrevet nettopp fordi de er lange. Det virker logisk. Folk SKAL være glade for at folk sier ifra hvis de skriver feil, så lenge det er på en skikkelig måte. Jeg synes ihvertfall det er viktig å kunne skrive rett. Tenk hvis man skriver søknad f.eks og har masse feil! Jeg er en råtass på å skrive feil, svart belte faktisk, så ikke ypp. Slik? Nei, du rettet ikke alt. Si hva som var feil da. Det hjelper meg og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så lnege vi ikek skirver som dtete, så går det vel greit om vi skriver ett par skrivefeil som dette? Nay nay, ikka skriv rkteg narsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg