L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er rimelig sikker på at "babb" ikke står i ordboken min altså, dette er for dårlig Lars Kjøp deg en ordentlig ordbok da. ------- Phew! Svett i panna! Bad om ekstra sterk. Men som regel når jeg ber om ekstra sterk så betyr det at de bruker litt mindre Thousand Island enn vanlig, men hos han her så betyr heldigvis sterk at den er sterk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 BILDE plz. Nono! Er forkjøla jeg. Sikkert sånn svineinfluensa. Dør nok i løpet av natta. *sigh* Skikkelig deilig å være sånn iom at jeg skal i begravelse i morgen. Yaay! Din egen da, eller? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fargoth: moving on, synes du Mayhem er bra? Var jo egentlig hele meninga med første innlegget mitt.Jeg liker tidlig Mayhem (pre 2000). Etter wolfs lair abyss ble det alt for eksperimentelt og jalla for min del. Forøvrig synes jeg både mayhem og de mysteriis dom sathanas forøvrig har fått ufortjent mye oppmerksomhet og hype på grunn av hendelsene rundt Per Yngve Ohlin og Øystein Aarseth. Jeg mener alt for mange søker til eller finner fascinasjon i black metal på grunnlag av image, og slik sett synes jeg både hendelsene i miljøet på 80 og 90-tallet og black metal kulturen generelt sverter (høhø) det som er den virkelige essensen i begrepet, nemlig musikken. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Wici: Lille søtnos, jeg beklager var ikke vondt ment:) Hold-it er helt greit hvis man har dårlig tid...ekstrem dårlig tid. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Wici: Lille søtnos, jeg beklager var ikke vondt ment:)Hold-it er helt greit hvis man har dårlig tid...ekstrem dårlig tid. Nei, var ikke noe mot deg. Failer litt i livet akkurat nå. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @Gapwick: Fargoth har da noen skrivefeil av og til. Etter litt blaing fant jeg dette: Esj, jeg skulle bare kjøpe en minnepenn, men ente opp med ny jakke, ny shorts, ny sjorte, en halv pose småelektrisk fra Clas Olson og mat for tusenlappen. Når jeg tenker meg om var dette så ille at det ikke er umulig at han gjorde det med vilje. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fargoth: moving on, synes du Mayhem er bra? Var jo egentlig hele meninga med første innlegget mitt.Jeg liker tidlig Mayhem (pre 2000). Etter wolfs lair abyss ble det alt for eksperimentelt og jalla for min del. Forøvrig synes jeg både mayhem og de mysteriis dom sathanas forøvrig har fått ufortjent mye oppmerksomhet og hype på grunn av hendelsene rundt Per Yngve Ohlin og Øystein Aarseth. Jeg mener alt for mange søker til eller finner fascinasjon i black metal på grunnlag av image, og slik sett synes jeg både hendelsene i miljøet på 80 og 90-tallet og black metal kulturen generelt sverter (høhø) det som er den virkelige essensen i begrepet, nemlig musikken. De får mye oppmerksomhet pga galskapen og mordene rundt bandet og deres historie, men ærlig talt, jeg visste faktisk ikke om dette da jeg hørte Mayhem første gang. Det er alltid musikken som er viktig spørr du meg, image og background-story er ikke alltid like interessant/eller viktig. Liker også selv pre 2000 best. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lyden av regn er ubeskrivelig deilig å høre på. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lyden av regn er ubeskrivelig deilig å høre på. Hater regn, sommer og sol er best! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er rimelig sikker på at "babb" ikke står i ordboken min altså, dette er for dårlig Lars Haha. Det er som å se Slobodan Milošević bedyre sin uskyld. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lyden av regn er ubeskrivelig deilig å høre på. Hater regn, sommer og sol er best! Hater deg! Jeg er best! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lyden av regn er ubeskrivelig deilig å høre på. Regnlyder er fantastisk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er rimelig sikker på at "babb" ikke står i ordboken min altså, dette er for dårlig Lars Haha. Det er som å se Slobodan Milošević bedyre sin uskyld. Han annerkjenner ikke mitt ords juridiske validitet så han har intet å forsvare? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lurer på hvordan skolen blir de neste ukene om svineinfluensa kommer til Norge Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @Gapwick: Fargoth har da noen skrivefeil av og til. Etter litt blaing fant jeg dette: Esj, jeg skulle bare kjøpe en minnepenn, men ente opp med ny jakke, ny shorts, ny sjorte, en halv pose småelektrisk fra Clas Olson og mat for tusenlappen. Når jeg tenker meg om var dette så ille at det ikke er umulig at han gjorde det med vilje. Ofte skriver jeg for å skrive raskt, og da driter jeg i skrivefeil. I DNFK gidder jeg som oftest ikke ordne skrivefeil med mindre de står tydelig ut under skumlesning av teksten. Forøvrig skrev jeg missbruk bevist den andre gangen, det skulle liksom være humor. Legg også merke til at jeg ikke har giddet å skrive store bokstaver på annet en navn i posten om Mayhem, dette også fordi jeg tross alt bare er i DNFK hvor den bare leses av fire-fem personer før den går i glemmeboken uansett. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er rimelig sikker på at "babb" ikke står i ordboken min altså, dette er for dårlig Lars Haha. Det er som å se Slobodan Milošević bedyre sin uskyld. Jeg skriver alltid korrekt! hvis det er det du mener. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han annerkjenner ikke mitt ords juridiske validitet så han har intet å forsvare? Jeg siktet mer til hans egne feil, men kudos for godt forslag. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lyden av regn er ubeskrivelig deilig å høre på. Regnlyder er fantastisk! +1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Grammar naziz can go to hel Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skriver alltid korrekt! hvis det er det du mener. Au da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg