Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tvert i mot, episk eller brutalt hadde i det minste vert mer korrekt.

Vært, takk :wee:

(...) Men jeg blir irritert av unger som bruker necro som feilaktig slang for "brutalt" (...)

Jaja. Det bare kom ut. Sorry? Kan godt slutte å si necro hvis det virkelig er så irriterende.

Av en eller annen grunn slapp den igjennom den automatiske stavekontrollen.

-

Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro. Det er litt i samme gate som når bestemor kaller PC-en for harddisken, eller noen kaller all musikk med en klar beat og innslag av elementer fra den elektroniske musikken for techno/trance.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro feilaktig.

Hvordan misbruker man noe feilaktig?

:D

Nei nå tror jeg flaska bør settes til side.. Det ble en salig glipp mellom bruk av et feilaktig begrep, feilaktig bruk av et etablert begrep og missbruk av et begrep.
Lenke til kommentar
Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro feilaktig.

Hvordan misbruker man noe feilaktig?

:D

Nei nå tror jeg flaska bør settes til side.. Det ble en salig glipp mellom bruk av et feilaktig begrep, feilaktig bruk av et etablert begrep og missbruk av et begrep.

Igjen.

Lenke til kommentar
Siden når begynte vi å rette på skrivefeil her i DNFK? Jeg har slitt lenge med å ikke kommentere rundt halvparten av innleggene her, men så kommer dere og har det gøy uten at noen reagerer?! :p

Tror fargoth er et unntak. Altså, å gjøre narr av en førsteklassing for å stave "sykle" feil, det er i seg selv feil, men om Per Egil Hegge skriver "sykkle", da må man få reagere.

Lenke til kommentar
Kjøp Hold-it. Kjempegodt og ikke dyrt.

Nei. Det er jo ikke noe mat i de. Sulten igjen etter fem minutter.

Forøvrig føler jeg meg snytt. Var skikkelig innstilt på kinamat, men så var faen meg kinasjappa stengt i dag. Blei babb i stedet.

Lenke til kommentar
Kjøp Hold-it. Kjempegodt og ikke dyrt.

Nei. Det er jo ikke noe mat i de. Sulten igjen etter fem minutter.

Forøvrig føler jeg meg snytt. Var skikkelig innstilt på kinamat, men så var faen meg kinasjappa stengt i dag. Blei babb i stedet.

Er rimelig sikker på at "babb" ikke står i ordboken min altså, dette er for dårlig Lars :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...