Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fy faen, jeg er så jævlig matlei. Det er et ork å lage mat. Forslag til noe enkelt og godt?Eller ksnakje jeg bare skal ta turen ned til kina-sjappa igjen. Det er enkelt, det. Fjordland - så vondt, så enkelt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fjordland smaker utrolig tamt. Og er ikke noe jeg har i huset. Blir kinamat tenker jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fy faen, jeg er så jævlig matlei. Det er et ork å lage mat. Forslag til noe enkelt og godt?Eller ksnakje jeg bare skal ta turen ned til kina-sjappa igjen. Det er enkelt, det. CALZONE. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kjøp Hold-it. Kjempegodt og ikke så dyrt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Tvert i mot, episk eller brutalt hadde i det minste vert mer korrekt. Vært, takk (...) Men jeg blir irritert av unger som bruker necro som feilaktig slang for "brutalt" (...) Jaja. Det bare kom ut. Sorry? Kan godt slutte å si necro hvis det virkelig er så irriterende. Av en eller annen grunn slapp den igjennom den automatiske stavekontrollen. - Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro. Det er litt i samme gate som når bestemor kaller PC-en for harddisken, eller noen kaller all musikk med en klar beat og innslag av elementer fra den elektroniske musikken for techno/trance. Endret 27. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro feilaktig. Hvordan misbruker man noe feilaktig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fargoth: moving on, synes du Mayhem er bra? Var jo egentlig hele meninga med første innlegget mitt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro feilaktig. Hvordan misbruker man noe feilaktig? Nei nå tror jeg flaska bør settes til side.. Det ble en salig glipp mellom bruk av et feilaktig begrep, feilaktig bruk av et etablert begrep og missbruk av et begrep. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Deilig at du slutter å missbruke det etablerte begrepet necro feilaktig. Hvordan misbruker man noe feilaktig? Nei nå tror jeg flaska bør settes til side.. Det ble en salig glipp mellom bruk av et feilaktig begrep, feilaktig bruk av et etablert begrep og missbruk av et begrep. Igjen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei nå tror jeg flaska bør settes til side.. Det ble en salig glipp mellom bruk av et feilaktig begrep, feilaktig bruk av et etablert begrep og missbruk av et begrep. Men i jøsse navn, hva har skjedd med deg? Sørpings på mandag kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kanskje han er svensk? (Om jeg ikke tar feil skriver de misbruk med to S'er) Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Siden når begynte vi å rette på skrivefeil her i DNFK? Jeg har slitt lenge med å ikke kommentere rundt halvparten av innleggene her, men så kommer dere og har det gøy uten at noen reagerer?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det har vel enkelte nerder gjort lenge. Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Siden når begynte vi å rette på skrivefeil her i DNFK? Jeg har slitt lenge med å ikke kommentere rundt halvparten av innleggene her, men så kommer dere og har det gøy uten at noen reagerer?! Tror fargoth er et unntak. Altså, å gjøre narr av en førsteklassing for å stave "sykle" feil, det er i seg selv feil, men om Per Egil Hegge skriver "sykkle", da må man få reagere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kjøp Hold-it. Kjempegodt og ikke så dyrt. Nei. Det er jo ikke noe mat i de. Sulten igjen etter fem minutter. Forøvrig føler jeg meg snytt. Var skikkelig innstilt på kinamat, men så var faen meg kinasjappa stengt i dag. Blei babb i stedet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Cyph: Du bør høre det, hvis du liker Mayhem. Hold-it er en fornærnermelse imot oss som liker MAT Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hold-it er en fornærnermelse imot oss som liker MAT Jeg synes nå at Hold-it er greitSAAAAAATTAAAAAAAAN! Unnskyld, måtte bare bli kvitt noe. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kjøp Hold-it. Kjempegodt og ikke så dyrt. Nei. Det er jo ikke noe mat i de. Sulten igjen etter fem minutter. Forøvrig føler jeg meg snytt. Var skikkelig innstilt på kinamat, men så var faen meg kinasjappa stengt i dag. Blei babb i stedet. Er rimelig sikker på at "babb" ikke står i ordboken min altså, dette er for dårlig Lars Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 BILDE plz. Nono! Er forkjøla jeg. Sikkert sånn svineinfluensa. Dør nok i løpet av natta. *sigh* Skikkelig deilig å være sånn iom at jeg skal i begravelse i morgen. Yaay! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Cyph: Du bør høre det, hvis du liker Mayhem. Skal sjekkes ut.. en eller annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg