Zlatzman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bare noobs og folk uten egentlig peil på metal bruker begrepet necro. Necro, kortform for Necropotence. Farlige saker! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg driver IKKE med PUA Sameboe, Samebror. Det er ikke så greit å skille dere fra hverandre. Men du har uansett ikke vondt av litt stilfullhet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da var billetter bestilt til en tur hjem til Vesterålen i sommer. Bare til billettene, retur får en ta på neste lønning. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: i herd you liked mudkipz? :3 Your conversational partner has disconnected. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mayhem er så fucking necro. Signaturen min ble brått veldig feil på en måte. Bah.Bare noobs og folk uten egentlig peil på metal bruker begrepet necro. Du, min venn, er faen ikke necro. Og du definerer necro som hva? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg driver IKKE med PUA Sameboe, Samebror. Det er ikke så greit å skille dere fra hverandre. Men du har uansett ikke vondt av litt stilfullhet. Har da stil jeg Er bare at den buksa er drit god å gå i sommer som vinter, inne som ute...ja i det hele tatt! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Skjer et noe spennende folkens? Hører på musikk Endret 27. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) @fargoth Jeg synes du skal rulle'n inn, bestefar. Poenget mitt var at jeg synes Mayhem er bra, og at De Mysteriis Dom Sathanas er et av de beste black metal-albumene der ute. Jeg tenkte ikke spesielt over "necro", kunne godt sagt brutal eller epic hvis du vil det, men da hadde det blitt enda mer klisjé. Endret 27. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hvordan bærbar skal jeg ha? Da tenkte jeg på sånn liten som ASUS EEE. 1: Dette er ikke en support-tråd. 2: Det heter hvilken. Hvordan betyr "på hvilken måte", og jeg er rimelig sikker på at du ikke lurte på "på hvilken måte bærbar" du burde skaffe deg. Hva syns folket om denne: <a href="http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103306" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103306</a> ? Dette er fortsatt ikke en support-tråd. Spør her, og si litt mer om hva du har bruk for. Endret 27. april 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fantastisk, ColdIce, kjøp den med en gang. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @fargothJeg synes du skal rulle'n inn, bestefar. Poenget mitt var at jeg synes Mayhem er bra, og at De Mysteriis Dom Sathanas er et av de beste black metal-albumene der ute. Jeg tenkte ikke spesielt over "necro", kunne godt sagt brutal eller epic hvis du vil det, men da hadde det blitt enda mer klisjé. Regner med at du har hørt Biomechanical? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei Wiciwato, Sameboe, clvn, Zlatzman, KongKake! Hva får folket tiden til å gå med? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13605099 :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) (...) Jeg tenkte ikke spesielt over "necro", kunne godt sagt brutal eller epic hvis du vil det, men da hadde det blitt enda mer klisjé.Tvert i mot, episk eller brutalt hadde i det minste vært mer korrekt. Men jeg blir irritert av unger som bruker necro som feilaktig slang for "brutalt", og jeg irriterer meg enda mer over dem som mener black metal er bra utelukkende fordi det brutalt. Necro er et teknisk såvel som abstrakt begrep omkring sound innen black metal men har ikke noe hverken med begrepene "bra" eller "brutal" å gjøre. Videre er det typisk at nyfrelste metalheads hedrer klassiske band for deres hardhet ved å nettopp bruke blant annet feilaktige begreper slik som necro, noe som har gjort at begrepets egentlige betydning har blitt svertet og fått en flau smak som gjør det ubrukelig som begrep selv for dets egentlige betydning. Derav mitt første utsagn. Og hva pokker har "biomechanical" med saken å gjøre når vi snakker black metal? Endret 27. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei Wiciwato, Sameboe, clvn, Zlatzman, KongKake! Hva får folket tiden til å gå med? Sløser chips bort på poker alà fjesbok. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei Wiciwato, Sameboe, clvn, Zlatzman, KongKake! Hva får folket tiden til å gå med? Spilte nettop tetris, og cyber kysset ei Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tvert i mot, episk eller brutalt hadde i det minste vert mer korrekt. Vært, takk (...) Men jeg blir irritert av unger som bruker necro som feilaktig slang for "brutalt" (...) Jaja. Det bare kom ut. Sorry? Kan godt slutte å si necro hvis det virkelig er så irriterende. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vannmelon er egentlig meget klissete... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fy faen, jeg er så jævlig matlei. Det er et ork å lage mat. Forslag til noe enkelt og godt? Eller ksnakje jeg bare skal ta turen ned til kina-sjappa igjen. Det er enkelt, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg