Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driver IKKE med PUA :p

Sameboe, Samebror. Det er ikke så greit å skille dere fra hverandre.

Men du har uansett ikke vondt av litt stilfullhet.

Har da stil jeg ;) Er bare at den buksa er drit god å gå i sommer som vinter, inne som ute...ja i det hele tatt!

Lenke til kommentar

@fargoth

Jeg synes du skal rulle'n inn, bestefar. Poenget mitt var at jeg synes Mayhem er bra, og at De Mysteriis Dom Sathanas er et av de beste black metal-albumene der ute. Jeg tenkte ikke spesielt over "necro", kunne godt sagt brutal eller epic hvis du vil det, men da hadde det blitt enda mer klisjé.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Hvordan bærbar skal jeg ha? Da tenkte jeg på sånn liten som ASUS EEE.

1: Dette er ikke en support-tråd.

2: Det heter hvilken. Hvordan betyr "på hvilken måte", og jeg er rimelig sikker på at du ikke lurte på "på hvilken måte bærbar" du burde skaffe deg.

Dette er fortsatt ikke en support-tråd. Spør her, og si litt mer om hva du har bruk for.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
(...) Jeg tenkte ikke spesielt over "necro", kunne godt sagt brutal eller epic hvis du vil det, men da hadde det blitt enda mer klisjé.
Tvert i mot, episk eller brutalt hadde i det minste vært mer korrekt. Men jeg blir irritert av unger som bruker necro som feilaktig slang for "brutalt", og jeg irriterer meg enda mer over dem som mener black metal er bra utelukkende fordi det brutalt.

Necro er et teknisk såvel som abstrakt begrep omkring sound innen black metal men har ikke noe hverken med begrepene "bra" eller "brutal" å gjøre. Videre er det typisk at nyfrelste metalheads hedrer klassiske band for deres hardhet ved å nettopp bruke blant annet feilaktige begreper slik som necro, noe som har gjort at begrepets egentlige betydning har blitt svertet og fått en flau smak som gjør det ubrukelig som begrep selv for dets egentlige betydning. Derav mitt første utsagn.

Og hva pokker har "biomechanical" med saken å gjøre når vi snakker black metal?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Tvert i mot, episk eller brutalt hadde i det minste vert mer korrekt.

Vært, takk :wee:

(...) Men jeg blir irritert av unger som bruker necro som feilaktig slang for "brutalt" (...)

Jaja. Det bare kom ut. Sorry? Kan godt slutte å si necro hvis det virkelig er så irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...