Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvorfor har egentlig alle afrikanske barn store mager? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Noen av dem er jo feite jo. Nei? Magen hovner opp og blir en ballong når du er så utsulta som dem. Du ser jo at arma og beina bare er skinn og bein. Endret 27. april 2009 av Programvare Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Nei? Magen hovner opp og blir en ballong når du er så utsulta som dem. Du ser jo at arma og beina bare er skinn og bein. Virkelig? Jaja. Endret 27. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen av dem er jo feite jo. jeg måtte le litt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror jaggu det blir pannekaker til middag. Handlet dress idag, kjedelig som faen. Yaya. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg óg. Bra det. Humor er bra. Bra å le. Vil du fortsatt at jeg skal dø? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Får vel panikk om jeg blir forkjølet eller får feber nå. Svineinfluensa har vel akkurat de samme symptomene som den vanlige influensa? Er vel bare utfallet som er så jævla mye verre (om man ikke får medisin, altså). Sommerferie veldig snart. \o/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror jaggu det blir pannekaker til middag. Handlet dress idag, kjedelig som faen. Yaya. BILDE plz. Jeg óg. Bra det. Humor er bra. Bra å le. Vil du fortsatt at jeg skal dø? Nja. Hvis du slenger litt mat i min retning, kan jeg vel trekke det tilbake. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Aqualung my friend don't start away uneasy you poor old sod, you see, it's only me. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nja. Hvis du slenger litt mat i min retning, kan jeg vel trekke det tilbake. En ost/skinke-baguette til kun 30 kr, vær så god Vet ikke hvilken brus du vil ha (om du vil ha brus i det helet tatt), men vi har disse å velge mellom Vi har også vann hvis du heller vil ha det Noe mer mat? Vi har calzoner, pizza, spaghetti, vegetar-food, salater og en haug mye mer. Alt på min regning, selvsagt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Handlet dress idag, kjedelig som faen. Yaya. Flott! Type, stoff, farve, snitt? np: Alpha Beta Gaga (Mark Ronson Remix feat. Rhymefest) by Air from AIRities. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 DNFK er aldri gøy når det er snakk om mat, men fikset det med noe fiskegrateng i microen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nja. Hvis du slenger litt mat i min retning, kan jeg vel trekke det tilbake. En ost/skinke-baguette til kun 30 kr, vær så god Vet ikke hvilken brus du vil ha (om du vil ha brus i det helet tatt), men vi har disse å velge mellom Vi har også vann hvis du heller vil ha det Noe mer mat? Vi har calzoner, pizza, spaghetti, vegetar-food, salater og en haug mye mer. Alt på min regning, selvsagt. ÅHÅ. En calzone og et ekteskap, plx. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har vært i Drammen teater idag, der jeg måtte male scene elementer og rigge... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Spiste hjemmelagde kjøttkaker med saus og poteter, jeg. NP: Thomas Newman - April Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Og så vidt jeg har skjønt er det influensasymptomene som er dødelige, altså vil Tamiflu dempe symptomene lenge nok til at immunforsvaret tar seg av sykdommen. I alle fall dersom den syke er nogenlunde frisk ellers og viruset ikke muterer til å bli resistent. redigert: ser ut fra Lars sin post at min ikke er helt presis. Tamiflu (Oseltamivir) og zanamivir (Relenza)er begge neuraminidase hemmere som (som navnet tillsier) ødelegger for (hemmer) enzymet (neuraminidase) som viruset er avhengig av for å separere seg fra vertscellene. Er det noen som vet om virkemåten er tilsvarende som for viruset under spanskesyken, dvs overstimuli av immunforsvaret? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ÅHÅ. En calzone og et ekteskap, plx. Det gikk fra at du ville ha meg død til å inngå ekteskap. Hva jeg kan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg