Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan kan dere ikke ha lekser i denne perioden? Er jo værste prøve- og eksamensperioden i året. Min timeplan er helt stappfull de neste 6 ukene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan kan dere ikke ha lekser i denne perioden? Er jo værste prøve- og eksamensperioden i året. Min timeplan er helt stappfull de neste 6 ukene. Life is good. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi er ferdig med alle tentamener, nå vlir det trekking av skriftlig den 5. Mai, frem til da er det slækt på skolen Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542596 Nervøse nå da? Selv går jeg sporenstraks til innkjøp av munnbind. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 JEEEEZEZ! Sånne som deg er grunnen til sånt. Overnervøse folk som insisterer på å testes. Og så hører folk at noen er testet og da må de selvsagt testes fordi folk testes sikkert ikek uten grunn. Hypokonderi! Snakk til meg når folk begynner å daue rundt deg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542596 Nervøse nå da? Selv går jeg sporenstraks til innkjøp av munnbind. "Vi vurderer det som lite sannsynlig [at de er smittet], men tar alle forhåndsregler og følger fastlagte prosedyrer for å få det avklart så snart som mulig." Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542596 Nervøse nå da? Selv går jeg sporenstraks til innkjøp av munnbind. Nå må du kutte ut, dette er tull og lage så mye styr for. Hvis du vil kjøpe munnbind så gjør det, men de "AAAAAAAA, nå dør vi innlegg" behøver vi ikke. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 latterlig. det er snakk om 2 stk som kommer hjem fra mexico de er syke ok greit at de går til legen, men pokker hva er vitsen med og gå til avisa med det? var det ikke en ganske vanelig pille ting som kurerte det enkelt og greit? * leste ikke den artikkelen* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det farlige viruset ser allerede ut til å ha tatt livet av over 68 mennesker i Mexico, mens sju mennesker er konstatert smittet i USA. Alle sju er blitt friske igjen. Dette skrev Dagbladet og vi har medisiner i Norge som fungerer imot denne influensa. Og folk må huske på at Mexico ikke har samme helsevern som i Norge. Pluss alle de 7 som ble syke i USA ble friske igjen;) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei vi har ikke medisiner som fungerer mot influensaen, vi har Tamiflu som demper influensasymptomene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei vi har ikke medisiner som fungerer mot influensaen, vi har Tamiflu som demper influensasymptomene Tamiflu hindrer også influensaen i å utvikle seg til lungebetennelse. Og det er lungebetennelsen som dreper. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Og så vidt jeg har skjønt er det influensasymptomene som er dødelige, altså vil Tamiflu dempe symptomene lenge nok til at immunforsvaret tar seg av sykdommen. I alle fall dersom den syke er nogenlunde frisk ellers og viruset ikke muterer til å bli resistent. redigert: ser ut fra Lars sin post at min ikke er helt presis. Endret 27. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi kommer alle til å dø en dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi kommer alle til å dø en dag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi kommer alle til å dø en dag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Grilling +1 Du må dø. Jeg sitter her aleine og sulter. Gidder ikke lage mat til én person. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Grilling +1 Du må dø. Jeg sitter her aleine og sulter. Gidder ikke lage mat til én person. TENK PÅ DEM DA! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen av dem er jo feite jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg