Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Vi er ferdig med alle tentamener, nå vlir det trekking av skriftlig den 5. Mai, frem til da er det slækt på skolen :)

Lenke til kommentar

JEEEEZEZ! Sånne som deg er grunnen til sånt. Overnervøse folk som insisterer på å testes. Og så hører folk at noen er testet og da må de selvsagt testes fordi folk testes sikkert ikek uten grunn.

Hypokonderi!

Snakk til meg når folk begynner å daue rundt deg

Lenke til kommentar

latterlig. det er snakk om 2 stk som kommer hjem fra mexico de er syke ok greit at de går til legen, men pokker hva er vitsen med og gå til avisa med det?

var det ikke en ganske vanelig pille ting som kurerte det enkelt og greit? * leste ikke den artikkelen*

Lenke til kommentar

Det farlige viruset ser allerede ut til å ha tatt livet av over 68 mennesker i Mexico, mens sju mennesker er konstatert smittet i USA. Alle sju er blitt friske igjen.

Dette skrev Dagbladet og vi har medisiner i Norge som fungerer imot denne influensa.

Og folk må huske på at Mexico ikke har samme helsevern som i Norge.

Pluss alle de 7 som ble syke i USA ble friske igjen;)

Lenke til kommentar

Og så vidt jeg har skjønt er det influensasymptomene som er dødelige, altså vil Tamiflu dempe symptomene lenge nok til at immunforsvaret tar seg av sykdommen. I alle fall dersom den syke er nogenlunde frisk ellers og viruset ikke muterer til å bli resistent.

redigert: ser ut fra Lars sin post at min ikke er helt presis.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...