Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get.

Lenke til kommentar
Lærte her om dagen at hunder er allergisk mot humle og kan faktisk dø av øl, hvis de drikker for mye. Hva jeg kan!
Er det derfor de blir så fort fulle kanskje?

Humle (Humulus lupulus) kan føre til akutt hypotermi hos hunder. Spesielt mynder ser ut til å være overfølsomme, men alle hunder bør holdes vekk fra denne planten (selv etter at den har vært benyttet til produksjon av øl).

Hypotermi er nedkjøling right?

Lenke til kommentar
Minner meg på at jeg burde lese mer om design av brukergrensesnitt.

Skremmende tørt stoff.

Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant.

*hate pensum*

Hva studerer du? Og hvor?

Lenke til kommentar
Minner meg på at jeg burde lese mer om design av brukergrensesnitt.

Skremmende tørt stoff.

Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant.

*hate pensum*

Hva studerer du? Og hvor?

Multimedieteknologi førsteåret ved HiNT Steinkjer

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get.
...Ja, nå når jeg tenker meg om. Jeg kan den katolske messe utenat og. Både presten sin del og det publikum (menigheten?) skal si.
Lenke til kommentar
...Ja, nå når jeg tenker meg om. Jeg kan den katolske messe utenat og. Både presten sin del og det publikum (menigheten?) skal si.

stakkars du :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...