Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille. Denne her er vist helt sinnsyk Ok. Greit at det skjer noe i verden da, at det ikke er helt koma liksom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skriver om Boudicca. Heftig dame som drap alt hu kom over for hevn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da er Daniel dratt hjem, jeg voldtok ham ikke og lurer nå på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da er Daniel dratt hjem, jeg voldtok ham ikke og lurer nå på hva jeg skal gjøre. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tørka ananas er egentlig meget godt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Forpulte statens innkrevingsentral som tar penger fra utbetalingene mine. Endret 27. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Stakkars Lars Men husk, vi vil alltid være glade i deg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tørka ananas er egentlig meget godt Jeg fikk bilder i hodet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tørka ananas er egentlig meget godt Så slike på en Rimi-butikk for en stund siden, men kunne ikke kjøpe da siden jeg hadde lite penger da. Men kanskje jeg tar en pilgrimage til denne butikken en dag for å kjøpe tørket ananas. Tørka ananas er egentlig meget godt Jeg fikk bilder i hodet. Hvilke bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er alt for glad i pistasjnøtter, drømte masse om de i natt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille. Eh ja, 100 personer og sikkert langt fler er jo allerede døde. Nå er det ikke sikkert at alle disse er døde på grunn av influensaen. Men grunnen til at de er bekymret er at det virker som mange unge og friske mennesker dør av denne sykdommen, noe som er typisk for en pandemi. Menmen, jeg blir iallefall å gjøre som Martin Luther: "Om jeg visste at det ble verdens undergang i morgen, ville jeg likevel gå ut i min hage og plante et epletre." Og kanskje hamstre noen munnbind. Er 103 mennesker døde, 20 er bekreftet svineinfluensa. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tørka ananas er egentlig meget godt Jeg fikk bilder i hodet. Hvilke bilder...? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Tørka ananas er egentlig meget godt Så slike på en Rimi-butikk for en stund siden, men kunne ikke kjøpe da siden jeg hadde lite penger da. Men kanskje jeg tar en pilgrimage til denne butikken en dag for å kjøpe tørket ananas. Tørket? Liker bedre å kjøpe en diger en og ordne i ordentlig store biter, er i grunn fryktelig deillig å suge på Er tørket så godt vs. frisk? (don't think briefcase) Minner meg litt om å spise vannmelon Endret 27. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tørket? Liker bedre å kjøpe en diger en og ordne i ordentlig store biter, er i grunn fryktelig deillig å suge på Er tørket så godt vs. frisk?(don't think briefcase) Minner meg litt om å spise vannmelon Jo, men blir litt mye styr hvis jeg skal gjøre det på skolen.. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tørkede ananas er mer hendig og mindre grisete å spise. Og i grunnen enda mer godt. Iallefall de Thailandgreiene som de selger på Rimi og ICA. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm. E6600-en min er [email protected] Virker som om det er kun når vista driver og roter med frekvensene for å spare strøm, og selvfølgelig vil ikke innstillingene for det i kontrollpanelet lagres :/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) @teh Kanin Oh, da skjønner jeg bedre På skolen er jo tørket en fordel. Mulig frisk ananas hadde gjort seg i en salat? Enten det eller så hadde den vært for søt. Who knows. Endret 27. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @teh KaninOh, da skjønner jeg bedre På skolen er jo tørket en fordel. Mulig frisk ananas hadde gjort seg i en salat? Enten det eller så hadde den vært for søt. Who knows. Sånn oppskåret ananas som man får kjøpt på hermetikkboks i butikk er fine greier. Frisk ananas passer i noen men ikke alle salater fordi den er så søt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sånne "ananas biter" er godt, ja, men blir litt sølete det også i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hmm. E6600-en min er [email protected] Virker som om det er kun når vista driver og roter med frekvensene for å spare strøm, og selvfølgelig vil ikke innstillingene for det i kontrollpanelet lagres :/ Nice, hvilken temp? Tror min orginale idler på 34 C elns, står varmt inne i et pc-bord Endret 27. april 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg