Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er klar over at vi skal ha klar den informerende artikkelen til norsktimen, tirsdag 28. men føler at det har blitt veldig mye arbeid å få unna. Vi hadde spansklekser til fredag, geografiprøve på onsdag og engelsk framføring i morgen. Kunne det vært mulig for meg å få gjøre denne til torsdag 30. i stedet? Jeg synes nemlig det er viktigere å få gjort et skikkelig og gjennomført arbeid i alle fag, enn å gjøre det halvveis på flere pga tidmangel.

Mvh, Chris, 1STA.

Tror dere dette vil funke?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg er klar over at vi skal ha klar den informerende artikkelen til norsktimen, tirsdag 28. men føler at det har blitt veldig mye arbeid å få unna. Vi hadde spansklekser til fredag, geografiprøve på onsdag og engelsk framføring i morgen. Kunne det vært mulig for meg å få gjøre denne til torsdag 30. i stedet? Jeg synes nemlig det er viktigere å få gjort et skikkelig og gjennomført arbeid i alle fag, enn å gjøre det halvveis på flere pga tidmangel.

Mvh, Chris, 1STA.

Tror dere dette vil funke?

Tja, med mindre du har en kjip lærer tror jeg det vil fungere :)

Bare 2 timer igjen av dagen. Ble ikke noe grilling og øl i dag, som jeg hadde håpa. Men kanskje en tur på peppes? :D

edit: hylo er bajs =(

Endret av clvn
Lenke til kommentar
jeg skal låse meg inne o_O

svineinfluensa sprer seg fortere enn svartedauen!

Jeg blir ikke redd for svineinfluensa før folk begynner å ramle døde ut av flyene fra Mexico! :D

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542561

ok, da kan jeg begynne å bli redd o_O

Skulle akuratt til å linke til det samme. WE ARE FUCKED!

Hamstre munnbind, mat og drikke og isolere seg på ei hytte i skogen ASAP

Lenke til kommentar
Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille.

Eh ja, 100 personer og sikkert langt fler er jo allerede døde.

Nå er det ikke sikkert at alle disse er døde på grunn av influensaen. Men grunnen til at de er bekymret er at det virker som mange unge og friske mennesker dør av denne sykdommen, noe som er typisk for en pandemi.

Menmen, jeg blir iallefall å gjøre som Martin Luther: "Om jeg visste at det ble verdens undergang i morgen, ville jeg likevel gå ut i min hage og plante et epletre." Og kanskje hamstre noen munnbind.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...