Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Yupp, bare sjekk ut sentrene om noen uker så løper alle naken rundt og synger " ROOOOOMPA MI" Endret 27. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Jeg er klar over at vi skal ha klar den informerende artikkelen til norsktimen, tirsdag 28. men føler at det har blitt veldig mye arbeid å få unna. Vi hadde spansklekser til fredag, geografiprøve på onsdag og engelsk framføring i morgen. Kunne det vært mulig for meg å få gjøre denne til torsdag 30. i stedet? Jeg synes nemlig det er viktigere å få gjort et skikkelig og gjennomført arbeid i alle fag, enn å gjøre det halvveis på flere pga tidmangel. Mvh, Chris, 1STA. Tror dere dette vil funke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Du bør få med at du løper naken rundt siden det går ut over læreprosessen din og utviklingen og pga. det igjen at du ikke har klart og fått gjort alt da. Alvorlig: Ja, bedre enn og ikke prøve=) Endret 27. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du bør få med at du løper naken rundt siden det går ut over læreprosessen din og utviklingen og pga. det igjen at du ikke har klart og fått gjort alt da. Will do. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei! Jeg er klar over at vi skal ha klar den informerende artikkelen til norsktimen, tirsdag 28. men føler at det har blitt veldig mye arbeid å få unna. Vi hadde spansklekser til fredag, geografiprøve på onsdag og engelsk framføring i morgen. Kunne det vært mulig for meg å få gjøre denne til torsdag 30. i stedet? Jeg synes nemlig det er viktigere å få gjort et skikkelig og gjennomført arbeid i alle fag, enn å gjøre det halvveis på flere pga tidmangel. Mvh, Chris, 1STA. Tror dere dette vil funke? Tja, med mindre du har en kjip lærer tror jeg det vil fungere Bare 2 timer igjen av dagen. Ble ikke noe grilling og øl i dag, som jeg hadde håpa. Men kanskje en tur på peppes? edit: hylo er bajs =( Endret 27. april 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Btwai, clvn. Har du noen oppskrift på å få msn til å fungere ? ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg skal låse meg inne o_O svineinfluensa sprer seg fortere enn svartedauen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 edit: hylo er bajs =( Skulle han trene? For en tulling. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi får beskjed om når den er i norge eller noen har blitt smittet. Så ikke få psykisk panikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 edit: hylo er bajs =( Skulle han trene? For en tulling. Spot on. Klarte ikke friste han med øl og grilling heller. *løpe og fikse projektor for førsteklasse helse og sosial* ^_^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kanskje han har blitt en sportsfanatiker. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) jeg skal låse meg inne o_Osvineinfluensa sprer seg fortere enn svartedauen! Jeg blir ikke redd for svineinfluensa før folk begynner å ramle døde ut av flyene fra Mexico! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542561 ok, da kan jeg begynne å bli redd o_O Endret 27. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg skal låse meg inne o_Osvineinfluensa sprer seg fortere enn svartedauen! Jeg blir ikke redd for svineinfluensa før folk begynner å ramle døde ut av flyene fra Mexico! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542561 ok, da kan jeg begynne å bli redd o_O Skulle akuratt til å linke til det samme. WE ARE FUCKED! Hamstre munnbind, mat og drikke og isolere seg på ei hytte i skogen ASAP Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Så lenge jeg får tattovert meg på Otc så er jeg fornøyd Er ikke verre enn og gå av 500mg dolkontin så......... Spørs jo hvordan man dør da..... Endret 27. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Livet er herlig er det ikke? Spesielt her i denne kirken.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille. Eh ja, 100 personer og sikkert langt fler er jo allerede døde. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille. Eh ja, 100 personer og sikkert langt fler er jo allerede døde. Nå er det ikke sikkert at alle disse er døde på grunn av influensaen. Men grunnen til at de er bekymret er at det virker som mange unge og friske mennesker dør av denne sykdommen, noe som er typisk for en pandemi. Menmen, jeg blir iallefall å gjøre som Martin Luther: "Om jeg visste at det ble verdens undergang i morgen, ville jeg likevel gå ut i min hage og plante et epletre." Og kanskje hamstre noen munnbind. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan man virkelig dø av svineinfluensaen? Fugleinfluensaen var jo ikke så ille. Denne her er vist helt sinnsyk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg