n4w Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Pfft Din bajs^^I can haz evidenzes! In a bucket! Photobucket! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Pfft Din bajs^^I can haz evidenzes! In a bucket! Photobucket! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du ringte han? Gamer du noe btwai? Japp, ringte han. Han er jo så hyggelig og grei =] Gamer tilnærmet lik null, bortsett fra Final Fantasy fra tid til annen. Er seriehore, though Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Er seriehore, though Det så jeg på FTPen din på TG. Du verden så mye fint det var på den Endret 27. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 har du noe bra forslag til åssen vi får åpnet msn eller? har lasse sagt noe fint der? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lol Nja nja. Serie hore? Lawls Ser omtrent bare på Naruto jeg seh^^ Ellers sitter jeg bare å gamer og inntar alkoholholdig drikke. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Pfft Din bajs^^I can haz evidenzes! In a bucket! Photobucket! -snip- Endret 27. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mwhaaahahahaha Neida ^^ Men jeg vet at du fikk i deg nok alkohol ^^ Jeg klarte ikke å begrense meg i helgen Verken med alkohol eller andre.... vel, wefhjwgfseksuelleehfiohewf saker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er seriehore, though Det så jeg på FTPen din på TG. Du verden så mye fint det var på den Den er til din disposisjon på TG10 også. Og da vil det nok ligge en god del mer der også =P har du noe bra forslag til åssen vi får åpnet msn eller? har lasse sagt noe fint der? Hmm, skal være mulig å route trafikken over VPN/SSH på port 80, men har ikke prøvd det selv. Koda et eget chatteprogram for et år siden, som jeg og et par-tre venner av meg bruker. Funker fett, men blir for "privat" til å dele ut =P Lol Nja nja.Serie hore? Lawls Ser omtrent bare på Naruto jeg seh^^ Ellers sitter jeg bare å gamer og inntar alkoholholdig drikke. Anime er noe av det jeg ca. ikke ser på. Bortsett fra Pokemon, selvfølgelig ---- Var det bare jeg som lo litt av denne?: http://www.tshirthell.com/funny-shirts/i-can-has-cheezburger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er seriehore, though Det så jeg på FTPen din på TG. Du verden så mye fint det var på den Den er til din disposisjon på TG10 også. Og da vil det nok ligge en god del mer der også =P Jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mwhaaahahahaha Neida ^^ Men jeg vet at du fikk i deg nok alkohol ^^ Jeg klarte ikke å begrense meg i helgen Verken med alkohol eller andre.... vel, wefhjwgfseksuelleehfiohewf saker Du klarer ikke begrense deg med ei flaske hjembrent i hånda... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mwhaaahahahaha Neida ^^ Men jeg vet at du fikk i deg nok alkohol ^^ Jeg klarte ikke å begrense meg i helgen Verken med alkohol eller andre.... vel, wefhjwgfseksuelleehfiohewf saker Du klarer ikke begrense deg med ei flaske hjembrent i hånda... Nei ^^ Jeg fikk det jeg ville though^^ Og det virker som det var gjensidig, så da mener jeg det er greit Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 WEE! 27 minutter til friminutt! Lenge.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Wee..... 5timer til skolen er slutt for i dag! Tortur.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ghraag & probin: Gjett hva vi har på kontoret i askim! En liten hybelkomfyr. Jeg elsker den *Lage ostesmørbrød* @Kanin33: Uhm, du er lei deg fordi du har langt friminutt? O_o Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @Kanin33: Uhm, du er lei deg fordi du har langt friminutt? O_o Nei, jeg er lei meg fordi det er lenge til friminuttet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) But not anymore! np: Bob Sinclair - World Hold On. Ah, nå er det sommer Endret 27. april 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ghraag & probin: Gjett hva vi har på kontoret i askim! En liten hybelkomfyr. Jeg elsker den *Lage ostesmørbrød* @Kanin33: Uhm, du er lei deg fordi du har langt friminutt? O_o Vi har nakkevarmer ^^ For å myke opp nakken ordentlig Det er så forbanna digg xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 yay! Sitter på kurs. Lunsj nå da. Skal liksom "finne veien videre". NAV-opplegg. Skikkelig blærg. Kjedelig som fy. Tviler på jeg får så mye utav det, men jeg må nesten troppe opp da. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Wee..... 5timer til skolen er slutt for i dag! Tortur.. Ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg