Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jepp, helga var fortreffelig. Jammen fikk man seg ikke en runde bowling på fylla. Hvordan jeg klarte å ende opp med 66 poeng etter to strikes er fortsatt et mysterium for meg :ninja:

Helga var grei nok den, men ikke så morsom da det viste seg at disk-arrayet i serveren bestemte seg for å halvveis dø, og jeg må vente til neste helg for å tatt backup av serveren.. (Det er ikke lett å finne folk med 3Tb diskplass til overs, og lommeboka tilsier heller ikke innkjøp av nye disker for tiden)

Jada, clvn. Det måtte skje..

Neste gang blir det raid5..

Hadde jeg hatt lønning i dag Tøsa, så kunne du brukt pcen min. Jeg kjøper Jimmis gamle for 5k og skal ha totalt 3-6tb ekstra plass på den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tttrrrøøøttt

^^

Begynner å angre på at jeg ikke la meg til å sove med en gang. Måtte jo bare sitte fem minutter med bærbaren... :(

Takk det samme. Jeg fikk ikke sove, så jeg satt meg opp for å sjekke mailen og slikt. Endte med at jeg spilte Dark Messiah til klokken ble 5 i dag tidlig. Jeg fikk deilige halvannen time søvn :)

Hahaha, ikke dårlig. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det nå jeg skal komme med "i told you so", kosetøsa? :D

Trenger sårt både ny systemdisk og ny lagringsdisk. 4GB CF-kortet jeg booter fra har begynt å tulle, og av og til finner det ut at det skal fryse helt, og ved neste boot rapporteres det som et 5TB CF-kort =D

---

Har blitt merkelig god i freecell den siste måneden.. \o/

Det er nå du skal komme med det ja..

Leksa er ihvertfall lært: IKKE kjør raid0 volum med jbod på toppen, spesielt ikke når tilstanden på ihvertfall en av disken er særdeles tvilsom..

Satser på å bytte ut de fleste diskene i serveren til sommeren. 8x1,5Tb i raid5 hadde vært kjekt..

Lenke til kommentar

Hørt noe fra Dell ang. Oslotur i år? (Veit ikke om du var med på turen til Oslo i fjor, jeg? \o/)

edit: Kommer du inn på spotify gjennom proxyen nå? Ser ut som om de har sperra for det nå :<

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hørt noe fra Dell ang. Oslotur i år? (Veit ikke om du var med på turen til Oslo i fjor, jeg? \o/)

edit: Kommer du inn på spotify gjennom proxyen nå? Ser ut som om de har sperra for det nå :<

Nei, verken jeg eller min kollega har hørt noe om i år =/

Og nei, de har sperret alle proxyer og jeg orker ikke sette opp min egen :p

Edit : ÆSJ! Dobbelpost -.-"

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Mye alkohol? :p

Ingen kommentar... :innocent:

Mwhahahaha, du avslører deg selv :D

Som skrevet i mitt eget innlegg, jeg fikk nesten for mye selv :)

Skal si ifra, jeg! Sitter på Askim btw ^_^

Siste halvåret antar jeg ? :p

Er på 2. halvår nuh =(

Mens Probin er på siste -.-"

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...