Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har google binær logo nå ? sjekk google.com

Kan være i morse?

Jeg gidder ikke å sjekke opp verken binærkoder eller morsekoder akkurat nå, så om det er rett vet jeg ikke.

Nopros: Hvorfor er du lei deg?

Lenke til kommentar
tttrrrøøøttt

^^

Begynner å angre på at jeg ikke la meg til å sove med en gang. Måtte jo bare sitte fem minutter med bærbaren... :(

Takk det samme. Jeg fikk ikke sove, så jeg satt meg opp for å sjekke mailen og slikt. Endte med at jeg spilte Dark Messiah til klokken ble 5 i dag tidlig. Jeg fikk deilige halvannen time søvn :)

Lenke til kommentar
God morgen! Har alle hatt en særledes fantastisk helg?

Joda, bortsett fra at jeg ikke husker noe fra Søndagen...

Ellers alt på topp.

Mye alkohol? :p

Jeg, for min del, husker ikke hele lørdagsnatten. Og det har jeg fått høre er like greit, da jeg har en jente som er på tuppa etter meg og en som er meget grinete, men som allikevel ikke klarer å holde seg unna :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jepp, helga var fortreffelig. Jammen fikk man seg ikke en runde bowling på fylla. Hvordan jeg klarte å ende opp med 66 poeng etter to strikes er fortsatt et mysterium for meg :ninja:

Helga var grei nok den, men ikke så morsom da det viste seg at disk-arrayet i serveren bestemte seg for å halvveis dø, og jeg må vente til neste helg for å tatt backup av serveren.. (Det er ikke lett å finne folk med 3Tb diskplass til overs, og lommeboka tilsier heller ikke innkjøp av nye disker for tiden)

Jada, clvn. Det måtte skje..

Neste gang blir det raid5..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal komme med "i told you so", kosetøsa? :D

Trenger sårt både ny systemdisk og ny lagringsdisk. 4GB CF-kortet jeg booter fra har begynt å tulle, og av og til finner det ut at det skal fryse helt, og ved neste boot rapporteres det som et 5TB CF-kort =D

---

Har blitt merkelig god i freecell den siste måneden.. \o/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...